กำลังแสดงหน้าที่ 1/9
แยกตามชนิดเอกสาร
แยกตามหน่วยงาน
ผลการสืบค้นหัวเรื่อง ขึ้นต้นด้วยตัวอักษร Business มีข้อมูลจำนวน 169 รายการ
ลำดับที่.หัวเรื่อง(จำนวนรายการ)
1Business (116)
(1) Small business success or failure factors
Kittima Chuengsuvadee ;มหาวิทยาลัยราชภัฏอุบลราชธานี (บทความ/Article)
(2) Impact of Leadership Style on Follower Performance in Direct Selling Industry in Thailand
Suteera Sribenjachot ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (บทความ/Article)
(3) Towards an Integrated Model of Innovation
Kitti Teertrakul ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) Student values, motivation and experience in pursuing Master of Business Administration Program
Suwamas Chaliewsak ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) An Empirical assessment of NPD strategies of Thai electronics business: how do the strategies affect market outcomes
Naphat Thipsri ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) Building innovative creation efficiency of furniture business in Thailand: an empirical research of its antecedents and consequences
Viroj Jadesadalug ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) An Empirical analysis of organizational transformation capability in Thai electrical and electronic businesses : how does it influence sustained competitive advantage?
Anirut Pongklee ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(8) Effects of organizational learning effectiveness on innovation outcomes and export performance of the garments business in Thailand
Chanthima Phromket ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(9) Corporate innovation, creative performance, and sustainable growth: an empirical research of exporting Gems and Jewelry business in Thailand
Pharnnapha Chuebang ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(10) Knowledge management organization model of Thai community business
Kemakorn Chaiprasit ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(11) Corporate diversification in Thailand
Sunti Tirapat ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (งานวิจัย/Research report)
(12) The moderators of narrative versus factual ad copy effectiveness
Kawpong Polyorat;Kim, Eugene S ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (บทความ/Article)
(13) A study of customer satisfaction on city car in Bangkok
Thanaphong Udomsab;Suphani Dapsunthia;Pattamas Laopratchayakul ;มหาวิทยาลัยนเรศวร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(14) Purchase of cosmetic products: a study of factors influencing Naresuan university graduate students purchase behavior
Chunhapak Ungtaworndee;Saithip Pamittasil;Sanitpong Mungthong ;มหาวิทยาลัยนเรศวร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(15) The value and benefit of Joint Commission International (JCI) Accreditation for Thai hospital : A case study of Bumrungrad Hospital
Apinya Apichotiwong ;มหาวิทยาลัยนเรศวร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(16) Competitive advantages of textile and garment business for Thai manufacturers in vietnam
Chanidta Krittayamongkolchai ;Smerkhae Lertchaia;Udomsak Astsawaraksawong ;มหาวิทยาลัยนเรศวร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(17) A study of customers behavior and marketing mix effect on consumers satisfaction:A case of facial creme in Bangkok metropolitan
Matukorn Sanglapho ;Phongampai Poomchow ;Sunanta Singpee ;มหาวิทยาลัยนเรศวร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(18) The factor in making decision to purchase organic food: A case study in Bangkok area
Noppawan Morakpant ;Pornprapha Kittimahajaroen ;Thanyalak Hanboonsat ;มหาวิทยาลัยนเรศวร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(19) Decision making factors in purchasing anti-aging facial care products:A case study of consumers in Bangkok
Nuntiya Manich ;Pamonpus Boonrod ;มหาวิทยาลัยนเรศวร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(20) A study of the effects of brand perception and brand value on brand loyalty : A case of female cosmetio product in Bangkok
Sukarnda Saengarunrak ;มหาวิทยาลัยนเรศวร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(21) A study of the personal and motivational factors influencing the employees engagement: A case study of the stock exchange of thailand
Chananporn Wangteerapong ;Chonlawan Throngjit ;Pitchaya Urairat ;มหาวิทยาลัยนเรศวร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(22) The Utilzation of blue ocean strategy: a case study of Kasikorn bank
Duaingrutai Pinkesorn;Peracha Tammahakin;Sukanya Salee ;มหาวิทยาลัยนเรศวร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(23) Making buying decision:A study of factors affecting thai consumers patronage of starbucks coffee in Bangkok
Jaruwan Narapiromkhwan ;มหาวิทยาลัยนเรศวร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(24) Customer satisfaction toward front office services:A case study of tisco bank, Rachadaphisek-Huai Khwang branch
Jirawat Kosacarn ;Maninwan Klongklaew ;Satit Pawahan ;มหาวิทยาลัยนเรศวร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(25) International touristss motivation and satisfaction with medical products and services at Bumrungrad hospital, Bangkok
Kantapong Tatti ;Petchara Janthapho ;Sirinapa Unluechai ;มหาวิทยาลัยนเรศวร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(26) Assetment implication from spa operators in Bangkok area:A study of service quality
Kornsuang Pirom ;มหาวิทยาลัยนเรศวร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(27) The influence of customer preferences on corporate branding in mobile phone service providers among customers in bangkok
Krittaya Hemaruedee;Nongpanga Siritienthong ;Parichat Mengpat ;มหาวิทยาลัยนเรศวร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(28) A competitive strategy of Roche (Thailand) Company for Calcium-D-Redoxon
Arpapat Nantavitayaporn ;มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(29) An analysis and synthesis of community business in Thailand.
Kanokkan Anukansai ;สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(30) Effect of advertising to decision making : a case study of enrolling an international MBA program in Thai private universities
Siriporn Kongumpaisub ;มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(31) The effect of innovation characteristics on the adoption of e-commerce by small and medium-sized enterprises in Thailand
Passachon Limthongchai ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(32) Business process development using information systems for less-computerize skill office case study : IMEX Express Co., Ltd.
Worapoj Tangpanpien ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(33) Design and development of drama equipments rental-reserved system a case study : Siamlite Film Service Company Limited
Nuttapat Pintachaiwat ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(34) Business information system case study : the Business System Bureau Aeronautical Radio of Thailand Ltd.
Tuangporn Ruangis ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(35) แนวทางการดำเนินงานของโรงพยาบาลส่งเสริมสุขภาพตำบล ตามเกณฑ์มาตรฐานคุณภาพเครือข่ายบริการปฐมภูมิ : กรณีศึกษาอำเภอแห่งหนึ่งในภาคตะวันออกเฉียงเหนือ
Pawanrat Sammasut ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(36) Building brand equity strategy of exporting businesses in Thailand : an empirical investigation of its antecedents and consequences
Areerat Saekoo ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(37) Business plan of Aussie pet mobile
Akkaphan Rammanee ;มหาวิทยาลัยนเรศวร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(38) Business plan-fair cafe
Baodai Yang ;มหาวิทยาลัยนเรศวร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(39) Business plan of mangdasta ageless hand sanitizer
Chaikrich Udomdamrongkul ;มหาวิทยาลัยนเรศวร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(40) CJ agriculture Ltd.
Chayapit Duangchant ;มหาวิทยาลัยนเรศวร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(41) "Aroy Dee" fruit ice cream shop at Kasetsart University
Chompoonek Teecharoen ;มหาวิทยาลัยนเรศวร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(42) White ocean strategy : scope of application for sustainable achievement of business among Thai companies
Dusanee Leelavechaboot ;มหาวิทยาลัยนเรศวร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(43) Business plan commercial areas of Krungthunbure and Wongvenyai BTS station for Krungthep Thanakum Co., Ltd.
Gorapop Jiravichitchai ;มหาวิทยาลัยนเรศวร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(44) Business plan of J.P hydroponic farm
Jariengporn Pangmee ;มหาวิทยาลัยนเรศวร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(45) Business plan of Thai organic agriculture company
Kamol Tangkam ;มหาวิทยาลัยนเรศวร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(46) The community perception on CSR activities of chemical industry in Maptaphut industrial estate
Nakarin Panthong ;มหาวิทยาลัยนเรศวร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(47) Business plan of Leela spa
Oranee Vipatavat ;มหาวิทยาลัยนเรศวร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(48) Consumer behavior and factors of automobile purchasing during the economic downturn
Parinyarat Kingwisit ;มหาวิทยาลัยนเรศวร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(49) Business plan of bakery house
Patcharee Dechakriengsak ;มหาวิทยาลัยนเรศวร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(50) Business plan of Inthanin coffee shop
Pimpatra Sornprasith ;มหาวิทยาลัยนเรศวร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(51) Health resort "Baan-Lanna"
Sirus Kornprasert ;มหาวิทยาลัยนเรศวร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(52) Business plan of Ming Collection Ltd.
Somkamol Kaewkwan ;มหาวิทยาลัยนเรศวร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(53) Apicot Mac Internet Cafe
Sunthornrakit Tangchitrungruang ;มหาวิทยาลัยนเรศวร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(54) Business plan-Pop Pie bakery chain
Yasheng Huang ;มหาวิทยาลัยนเรศวร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(55) Public awareness and attitude about food safety practices of restaurants in Bangkok
Wirute Promwongsanan ;มหาวิทยาลัยนเรศวร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(56) The attitude and satisfaction of BTS passengers toward the BTS sky train
Wannee Sae-Heng ;มหาวิทยาลัยนเรศวร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(57) Optimization and application of geographic information system (GIS) in supply chain and inbound transportation for cassava starch industry
Rattanasit Tangkitjaroenmongkol ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(58) The effect of innovation characteristics on the adoption of e-commerce by small and medium-sized enterprises in Thailand
Passachon Limthongchai ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(59) Guideline of using business process analysis tools in information system development for logistics management
Thanandorn Boonchai ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(60) Building successful cost accounting implementation of electronics manufacturing businesses in Thailand : how do its antecedents and consequences play a significant role
Nattawut Tontiset ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(61) Strategic organizational creativity of medical and cosmetic businesses in Thailand : an empirical investigation of the antecedents and consequences
Praween Pansuppawatt ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(62) Dynamic technology capability firm competitiveness enhancement and organizational stability : evidence from information technology businesses in Thailand
Supawita Intarapanich ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(63) Business culture of Czech republic
Poomake Chungpanich ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(64) Austrian business culture
Naruechol Suebsonthi ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(65) The relationship between business structure and marketing mix practice of law firms in Chonburi Province
Atitaya Wetchasan ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(66) Strategic transformational leadership and sustainable competitive advantage : evidence from exporting furniture businesses in Thailand
Veeraya Pataraarechachai ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(67) Management governance and Firm value : Empirical evidence from electronics businesses in Thailand
Santiparp Sookaneknun ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(68) ข้อกำหนดรูปนัยเพื่อทวนสอบแผนภาพกิจกรรมของกระแสกระบวนการ
เจริญศักดิ์ นาคงาม ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(69) Development of information systems for OTOP distribution channel
Thanapol Hongtiparut ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(70) INNOVATIVE SERVICE PRICE PLAN PREDICTION OF MOBILE TELECOMMUNICATION OPERATORS IN THAILAND
Manarach Amornrattanapaichit ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(71) Organizational management flexibility and goal achievement of electrical appliance and electronic parts businesses in Thailand
Dararat Thatrak ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(72) Customer learning capability of event management businesses in Thailand : an emprirical investigation of the antecedents and consequences
Nattawut Panya ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(73) Internal audit professionalism orientation and firm goal achievement : an empirical assessment of auto parts businesses in Thailand
Kongkiat Sahayrak ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(74) Value creation strategy and marketing performance of food businesses in Thailand : an empirical investigation of the antecedents and consequences
Mullika Jumpapang ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(75) Christian Business Management Excellence
Pak T. Lee ;มหาวิทยาลัยนานาชาติเอเชีย-แปซิฟิก (บทความ/Article)
(76) Quality clustering system for traditional textile production : case study of batik
Arinchai Kitipong ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(77) Strategic internal audit excellence and organizational survival : An Empirical investigation of finance businesses in Thailand
Thanapon Wimoonard ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(78) รายงานฉบับสมบูรณ์โครงการศึกษาวิจัยแผนกลยุทธ์ด้านธุรกิจและสิทธิมนุษยชนของคณะกรรมการสิทธิมนุษยชนแห่งชาติ พ.ศ. 2560-2562
นณริฏ พิศลยบุตร ;สำนักงานคณะกรรมการสิทธิมนุษยชนแห่งชาติ (งานวิจัย/Research report)
(79) คู่มือประเมินผลด้านสิทธิมนุษยชนอย่างรอบด้าน (Human Rights Due Diligence Handbook) ของธุรกิจการโรงแรม
สฤณี อาชวานันทกุล;พิภพ อุดร;ธิติมา อุรพีพัฒนพงศ์;วิภาวี ศิลป์พิทักษ์สกุล ;สำนักงานคณะกรรมการสิทธิมนุษยชนแห่งชาติ (งานวิจัย/Research report)
(80) รายการตรวจสอบ (checklist) ที่เกี่ยวข้องกับธุรกิจการโรงแรม
สฤณี อาชวานันทกุล;พิภพ อุดร;ธิติมา อุรพีพัฒนพงศ์;วิภาวี ศิลป์พิทักษ์สกุล ;สำนักงานคณะกรรมการสิทธิมนุษยชนแห่งชาติ (งานวิจัย/Research report)
(81) รายงานศึกษาวิจัยฉบับสมบูรณ์ การตรวจสอบด้านสิทธิมนุษยชนอย่างรอบด้าน (Human Rights Due Diligence)
สฤณี อาชวานันทกุล;พิภพ อุดร;ธิติมา อุรพีพัฒนพงศ์;วิภาวี ศิลป์พิทักษ์สกุล ;สำนักงานคณะกรรมการสิทธิมนุษยชนแห่งชาติ (งานวิจัย/Research report)
(82) Etude comparative des equivalents anglais-francais dans le lexique des affaires
Patchareerat Yanaprasart ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(83) Stake holder management for tourism business : the case of Thailand.
Nimit Soonsan ;มหาวิทยาลัยนานาชาติเอเชีย-แปซิฟิก (บทความ/Article)
(84) The role of brand image on brand trust and loyalty for purified drinking bottled water brands in Tachileik;Role of brand image on brand trust and loyalty for purified drinking bottled water brands in Tachileik
Aung, Htoo Thit ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(85) The sustainable management perspective of dairy committee and farmers: case study of the Thai-Danish (Mittraphap) dairy co-operative limited
Wanlee Putsom;Chanarus Wongcharee;Jirapa Junbua ;มหาวิทยาลัยนานาชาติเอเชีย-แปซิฟิก (งานวิจัย/Research report)
(86) รายงานศึกษาวิจัยการตรวจสอบสิทธิมนุษยชนอย่างรอบด้าน
พิภพ อุดร;สฤณี อาชวานันทกุล;ธิติมา อุรพีพัฒนพงศ์ ;สำนักงานคณะกรรมการสิทธิมนุษยชนแห่งชาติ (งานวิจัย/Research report)
(87) Economic impacts of ASEAN's future economic integration through FTAs
Wannaphong Durongkaveroj ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (บทความ/Article)
(88) Work Passion for Successors in SMEs Family Businesses
Nattaporn Virunhagarun;Wasita Boonsathorn ;สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์ (บทความ/Article)
(89) Parachuting business through human resource development practices in Pattaya city
Kim, Sung-Yul ;มหาวิทยาลัยบูรพา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(90) Business process development using information systems for less-computerize skill office case study : IMEX Express Co., Ltd.
Worapoj Tangpanpien ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(91) Design and development of drama equipments rental-reserved system a case study : Siamlite Film Service Company Limited
Nuttapat Pintachaiwat ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(92) Marketing business model for the automobile spare parts market in China : a case study of company A
Qian Li ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(93) Toravej: product and service
Navapol Tiawphaibul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(94) Stakeholder Management for Tourism Businesses: The Case of Thailand
Nimit Soonsan ;มหาวิทยาลัยนานาชาติเอเชีย-แปซิฟิก (บทความ/Article)
(95) Product Data Management for the Estimation of Manufacturing Standard Time
Janejira Kulpanaves ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(96) Project Feasibility Study in Infectious Waste Incinerating Service Business by Using Controlled Air Incinerator
Doungkamon Tongkanaraksa ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(97) The impact of disposal behavior on business after the COVID-19 a preliminary holistic view of Thai business
Pongsiri Kamkankaew;Chatcharin Chaunwan;Vachiraporn Phattarowas;Phatcharapron Limpiaongkhanan;Surakit Khumwongpin;Suteera Sribenjachot ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีมหานคร (บทความ/Article)
(98) The survey study of English language awareness in high school students towards AEC : a case study of Benjamarachutit Ratchaburi school
Amornsak Jaiprasertsook ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(99) Ganoderma industry in Nepal: current status and future prospects
Raut JK;Bade A;Khyaju S;Baral K ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (บทความ/Article)
(100) Development of dynamic modelling using hybrid preference and approval processes for leasing business
Nachapong Jiamahasap ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(101) An Assessment of Covid 19 pandemic and countermeasurment on SMSEs in China
Wang Ziwei ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(102) Impact of business models on the performance of new retail enterprises
Xingwen Lei ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(103) Text visualization and business intelligence for academic strategic improvement ‪: a case study on it management program
Atichar Sanpradit ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(104) The impact of human resource management on innovative work behavior of Food Enterprises in China
Zhuhan Fang ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(105) Identifying key factors leading to success of the world entrepreneurs
Le, Uyen Thi ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(106) B2B customer segmentation and market basket analysis: a case study of an office supplier company
Sutiwat Tinburanakul ;สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(107) B2B customer segmentation and market basket analysis: a case study of an office supplier company
Sutiwat Tinburanakul ;สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(108) Exploring business opportunities in adopting cooling Technologies for data centers in Thailand
Siridate Arayapan ;สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(109) Exploring business opportunities in adopting cooling Technologies for data centers in Thailand
Siridate Arayapan ;สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(110) Organizational Integration and Its Impact on Mergers and Acquisitions Performance in Thailand
Ittipat Chinangkulpiwat ;สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(111) A model for the use of enterprise resource planning (ERP) system in Chinese small and medium enterprises (SMEs)
Qing Ren ;สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(112) An adaptive requirement elicitation framework for state enterprises of Thailand
Ajchareeya Chaipunyathat. ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(113) Factors influencing the industrial purchase intention of rubber chemicals for the manufacturing firms in rubber industry
Gunt Kranratanasuit ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(114) The influencing factors of financial management of inner Mongolia hospital
Liu Xiaomin ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
2Business & economic entrepreneurship. (1)
3Business Accountants (2)
(1) อิทธิพลของความรู้ความสามารถด้านนวัตกรรมที่มีต่อประสิทธิภาพการปฏิบัติงาน ของนักบัญชีบริษัทในเขตภาคตะวันออกเฉียงเหนือ
บุญช่วง ศรีธรราษฎร์;อารยะรัตน์ ชารีแสน ;มหาวิทยาลัยราชภัฏบุรีรัมย์ (บทความ/Article)
(2) ผลกระทบของประสิทธิภาพการเรียนรู้ที่มีต่อประสิทธิผลการปฏิบัติงานของ นักบัญชีบริษัทกลุ่มร้อยแก่นสารสินธุ์
บุญช่วง ศรีธรราษฎร์ ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล อีสาน (บทความ/Article)
4Business activities (1)
(1) The Nature of the Thai Gems and Jewelry business activity : micro-analysis for competitive capability development
Wiboon Srisurin ;มหาวิทยาลัยบูรพา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
5Business administration (156)
(1) An Empirical assessment of NPD strategies of Thai electronics business: how do the strategies affect market outcomes
Naphat Thipsri ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) Building innovative creation efficiency of furniture business in Thailand: an empirical research of its antecedents and consequences
Viroj Jadesadalug ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) An Empirical analysis of organizational transformation capability in Thai electrical and electronic businesses : how does it influence sustained competitive advantage?
Anirut Pongklee ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) Global business citizenship and export performance: an empirical study of foreign MNEs in Thailand
Napaporn Chuntarung ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) Corporate innovation, creative performance, and sustainable growth: an empirical research of exporting Gems and Jewelry business in Thailand
Pharnnapha Chuebang ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) Dynamic capabilities and sustainable competitive advantage: empirical evidence from Thailand
Phichai Tangpinyoputtikhun ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) Managing absorptive capacity : the effect of spillover channel mechanism and the impact on innovation
Surasvadee Rajkulchai ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(8) The determinants of foreign direct investment in Cambodia : case study of multinational enterprises
Ho, Sivyong ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(9) Analysis of the competitiveness of the garment industry in Cambodia
Chhean, Potry ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(10) Building brand equity strategy of exporting businesses in Thailand : an empirical investigation of its antecedents and consequences
Areerat Saekoo ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(11) Strategic marketing renewal marketing outcomes and firm performance : an empirical investigation of electrical and electronic businesses in Thailand
Cattaleeya Charpavang ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(12) Oraganizational adaptability competency and its antecedents and consequences : an empirical investigation of hotel businesses in Thailand
Sirinthon Korbangyang ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(13) A Knowledge management model for University business incubation in Thailand
Acrapol Nimmolrat ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(14) Marketing leadership strategy marketing outcomes and firm sustainability : evidence from food product businesses in Thailand
Ampasri Phokha ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(15) Dynamic global marketing strategy and firm survival : evidence from exporting jewelry businesses in Thailand
Kittichai Akkarawimut ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(16) Strategic collaborative capability business growth and organizational sustainability : evidence from tourism businesses in Thailand
Nikorn Yasamorn ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(17) Strategic entrepreneurship management competency and firm success : a comparative study of smes in auto andelectronic parts in Thailand
Purit Pongpearchan ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(18) Dynamic service strategy and the antecedents and consequences : evidence from SPA businesses in Thailand
Chattawat Limpsurapong ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(19) The management of traditional Thai desserts to promote the souvenir business in Phetchaburi Province
Nopparat Boonpienpon;Busarin Wongwiwattana;นพรัตน์ บุญเพียรผล;บุษริน วงศ์วิวัฒนา ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(20) Management governance and Firm value : Empirical evidence from electronics businesses in Thailand
Santiparp Sookaneknun ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(21) การรับรู้ในตำแหน่งของคณะบริหารธุรกิจ ต่อความต้องการศึกษา คณะบริหารธุรกิจ มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลอีสาน ของนักเรียนระดับมัธยมศึกษาตอนปลาย จังหวัดนครราชสีมา
ดุษฎี เทียมเทศ บุญมาสูงทรง;รัชดาภรณ์ ปิ่นรัตนานนท์ ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล อีสาน (งานวิจัย/Research report)
(22) Lean apartment management system
Raweerus Jirawaree ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(23) Service creativity strategy and business performance of boutique hotel businesses in Thailand
Anantaporn Puttassa ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(24) Strategic managerial accounting capability for sustainable goal achievement : empirical evidence from ISO9001 manufacturing firms in Thailand
Chonthicha Thammavinyu ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(25) Societal marketing strategy and sustainable marketing success : an empirical investigation of ISO 14001 manufacturing businesses in Thailand
Chotika Chimngamsert ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(26) Strategic target costing effectiveness and goal achievenent : empirical evidence from exporting gem and jewelry businesses in Thailand
Pitachaya Kaneko ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(27) Customer service flexibility strategy and service performance : evidence from cosmetic plastic surgery businesses in Thailand
Rujira Luangsakdapich ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(28) Strategic target costing effectiveness and goal achievenent : empirical evidence from exporting gem and jewelry businesses in Thailand
Pitachaya Kaneko ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(29) Strategic innovation capability and firm sustainability : evidence from auto parts businesses in Thailand
Pankom Sriboonlue ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(30) Synergy among local government, higher education institution, and bank in poverty reduction strategy through empowering Small and Medium sized Enterprises (SMEs) a case study of ceramic, tempeh chips, and sanitair enterprises in Malang City Indonesia
Wanto, Alfi Haris;Boonruam Napachoti ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(31) Building a leadership engagement process for medium-sized private businesses: A case study of manufacturing estates in Thailand
Rungroj Attanit;Chalong Tubsree;Arporn Puvitayaphan ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(32) Managerial professionalism strategy and firm success : An Empirical evidence investigation of hotel businesses in Thailand
Konkanok Donsophon ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(33) Strategic entrepreneurial capability and service success : An Empirical investigation of Spa businesses in Thailand
Sasithorn Kokfai ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(34) Strategic organizational flexibility capability and business survival : An Empirical investigation of tour businesses in Thailand
Pattariya Prommarat ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(35) Employee commitment orientationand firm performance :
Supanaree Piros ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(36) Graduates' performance of business administration program at the National University of Laos
Saratid Sakulkoo ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(37) Nature of the Thai gems & jewelry business activity: Micro-analysis for competitive capability development
Surin Intayot ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(38) Consulting services needed for Chinese investors to develop business in Rayong Province, Thailand
Ju, Yunyi;Nart Nontasak;Markwardt, Ronald A. ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(39) Strategy and success of the small medium enterprises in Bangkok and its vicinities
Pornapa Peamchai ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(40) Business process improvement using adjustable parameters on simulation A case study in restarant business
Salinthip Somphanpae ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(41) Development of a world class MBA program in Japan by using blue ocean strategy
Masako Tsuruta ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(42) Development of a world class MBA program in Japan by using blue ocean strategy
Masako Tsuruta ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(43) Personal Resources and Entrepreneurial Intentions: The Mediating Effect of Entrepreneurial Opportunity Identification and The Moderating Effects of Social Resources and Perceived Risk
Dong Bai ;มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(44) The Corporate culture factors: improving loyalty and work relationship for employee at factory operations in Mianyang, China
LUO LI ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(45) Impact of service quality on customer satisfaction: evidence from the dining and catering services in Chengdu city, China
Cheng Diyuan ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(46) An Evaluation of new retail 4.0 supermarket service quality and promotion strategy in Haikou of China
Wang Jingduo ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(47) The impact of retailing service strategy influencing customer loyalty toward supermarket shopping in Hebei of China
Xu, Yan ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(48) The customer satisfaction and expectation on using rural commercial banks at Zhang Ye in China
Chao, Yang ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(49) The Influencial factors of pay satisfaction related to staff turnover intention in rural commercial banks at Yuncheng in China
Yingchun, Cheng ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(50) Understanding the behavior and satisfaction of the elderly towards the use of internet banking service in Shandong of China
Yuping, Wang ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(51) Factors influencing students’ convenience store shopping of fast moving consumer goods at Taiyuan of Shanxi, China
Yaru, Zhang ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(52) Impacts of the ASEAN Economic Community on BBA International Programs
Rachaniphorn Ngotngamwong ;มหาวิทยาลัยหัวเฉียวเฉลิมพระเกียรติ (งานวิจัย/Research report)
(53) Business plan for condo space platform
Doungkamol Kittikhajorn ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(54) Discovery of business model transform in commerce using ISA approach with firm information disclosure
Sompong Promsa-ad;Nichnan Kittiphattanabawon ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(55) Price Promotions and Brand Equity: The Case of Luxury Brands
Rachata Rungtrakulchai ;สถาบันเทคโนโลยีไทย-ญี่ปุ่น (งานวิจัย/Research report)
(56) Full Research Report The Cross-Cultural Study of the Effect of Brand Equity and Brand Personality on Customer Value in Fast-Fashion Industry
Rachata Rungtrakulchai ;สถาบันเทคโนโลยีไทย-ญี่ปุ่น (งานวิจัย/Research report)
(57) A Study of Multinational Companies: The Use of Mediation Paradigm on CSR
Tiwa Park;Rungsun Lertnaisat;Vithinut Pakpromin ;สถาบันเทคโนโลยีไทย-ญี่ปุ่น (งานวิจัย/Research report)
(58) Perception Differences in Using Brand Mascot Characters on Products and Services between Thai and Japanese Consumers
Tiwa Park;Yu-Chin Wen;Ekkasit Khemnguad;Pard Teekasap ;สถาบันเทคโนโลยีไทย-ญี่ปุ่น (งานวิจัย/Research report)
(59) Master of Business Administration (MBA) Student Quality Evaluation on Thai-Nichi Institute of Technology : What Matters Most
Wanida Wadeecharoen;Rungsun Lertnaisat ;สถาบันเทคโนโลยีไทย-ญี่ปุ่น (งานวิจัย/Research report)
(60) The Factors Effecting International Tourist Perspective on Destination Satisfaction : The Case of Malaysian Singaporean and Laotial Visiting in Thailan
Wanida Wadeecharoen ;สถาบันเทคโนโลยีไทย-ญี่ปุ่น (งานวิจัย/Research report)
(61) The Factors Effecting International Tourist Perspective on Destination Satisfaction : The Case of Japanese and Korean Tourists Visiting in Thailand
Wanida Wadeecharoen ;สถาบันเทคโนโลยีไทย-ญี่ปุ่น (งานวิจัย/Research report)
(62) Trend of Japanese Manufacturing Investment Inflows Towards Asian Economic Community (AEC). A Case Study of Thaialnd Investment Position and ITS Location Advantage
Wanida Wadeecharoen ;สถาบันเทคโนโลยีไทย-ญี่ปุ่น (งานวิจัย/Research report)
(63) Working intention on overseas state-aided construction projects under the one belt one road policy for Beijing state-owned enterprises
Chen Junhao ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(64) The Influence of contactless delivery service on the continued usage willingness of Sichuan consumers in the post-covid-19 era
Li Wenjun ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(65) Farmer usage intention in adopting the e-commerce distribution model for agricultural products in southwest China
Long Yang ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(66) Guizhou consumer purchase intention on national brands under the background of cultural confidence
Yin Bingyu ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(67) E-commerce b2c marketing strategy on Sichuan consumer purchase intention to local specialties
Luo Huanyao ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(68) Usage intention to use third-party channels for hpv vaccine appointments among chengdu female group
Li Jiani ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(69) Sichuan young women's online loan usage driven by irrational consumption of luxury goods
Sun Mengli ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(70) Influence of short video marketing on consumers' purchase intention of agricultural products in Fujian province under the concept of shared economy
Shi Mingxia ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(71) KOL marketing on the purchase intention of Guizhou consumers' beauty brands in the era of self-media
He Ningli ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(72) Sustainable usage intention of knowledge-based app users in Guizhou based on the perspective of perceived value
Yang Shengxia ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(73) Influence of internet top anchors-commerce on consumer purchase satisfaction in Guizhou
Chen Tongxiu ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(74) The Influence mechanism of the new retail model on consumer intention to buy snack food in Guizhou
Qian Wei ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(75) The Influence mechanism of the integration of industry and education on the satisfaction of talents in Guizhou network engineering
Shen Zhihui ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(76) Competency model of social media marketing for smes using personal knowledge management and experiential learning
Yuehan, Chen ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(77) The Influence of B2C Marketing Strategy on Clothing Sales Improving Word-of-Mouth Promotion of Consumer Purchase Intention in Sichuan
Cai Zijun ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(78) The Student of The Internet Celebrity Economy in College Students Consumption Behavior in Cosmetics Marketing in Sichuan
Gong Yun ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(79) The Influencing factors of Sichuan consumers' usage willingness in online knowledge payment platforms
Du Qingqing ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(80) The Influencing factors of the usage intention in healthcare institutions for the Sichuan silver hair group
Fu Yingxue ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(81) The Influence of human resources strategy on the work engagement of Sichuan migrant youth groups
He Jie ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(82) The Influencing factors of study intention of training courses for secondary-level constructors in Beijing
Huang Bingying ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(83) The Influencing mechanism of apparel retail marketing management in Chengdu consumers' purchase intention
Liang Siyue ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(84) The Influencing factors of Sichuan tourism promotion strategies on local travelers’ intentions in the post-pandemic era
Liu Yu ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(85) The Influence mechanism of online word of mouth from thirdparty review platforms affecting Sichuan consumers choice of catering brands
Qiu Weixu ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(86) Impact of improving high-speed rail service quality management on the development of small and medium-sized enterprises in Sichuan
Cai Xinming ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(87) An Empirical Study of Moments Marketing Influencing The Differences in Consumers' Perception of Purchase Consumption in Sichuan
Zhang Miaomiao ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(88) The Influence of salary management on employees' work enthusiasm in Chengdu private colleges
Li Long ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(89) Influencing factors of Sichuan consumers' sports product purchase intention based on consumer psychology theory
Cai Yong ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(90) The Influencing factors of human resource management intensity on the organizational performance of private universities in Guizhou
Chen Chao ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(91) The Impact of Sichuan SME human resource management strategy on the job satisfaction of financial employees
Chen Peng ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(92) The Influence of online consumer credit finance platforms on Sichuan college students' pre-spending intention
Deng Chao ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(93) The Domestic circulation affecting Sichuan consumer purchase intention on female national beauty brands
Gong Shuqi ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(94) The Influence of ethical and moral management on the identity of members of the Jiangsu civil emergency rescue unit
Guo Chengkui ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(95) The Influence of parents' purchase intention of online learning courses in primary and secondary schools in Guizhou
Leng Shunqi ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(96) The Influence of online shopping platform promotion strategies on Sichuan college students' clothing consumption behavior
Li Chao ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(97) Impact of service quality on customer satisfaction: evidence from the dining and catering services in Chengdu city, China
Cheng Diyuan ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(98) An Empirical study on the impact mechanism of big data-based precision push models on consumers online buying behavior in the southwest district of China
Luo Shuren ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(99) A Research on online game marketing strategy based on consumer buying intention in Guizhou of China
Liu Shenghong ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(100) A Study of the influencing factors of Sichuan online consumer shopping experience in purchase intention
Tian Changhao ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(101) A Research on the enhancement of Guangxi traditional high school to smart classroom for developing better students' learning behaviors
Xie Changcheng ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(102) The Study on E-Commerce based on agribusiness model for improving the operational satisfaction of community farming business at Shouguang city, China
Liu Changping ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(103) A Research on female consumer's implusive consumption based on perspective of consumer purchase dicision model in Sichuan, China
Wang Shaobin ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(104) An Empirical study on the influence mechanism of charitable donations of small and medium-sized enterprises on corporate reputation in Sichuan, China
Gao Shanya ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(105) An Empirical study on the influence mechanism of internet celebrity stigma on consumers' live streaming shopping purchase decision in Sichuan, China
Wei Chuangdong ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(106) A Research on the consumer perception and government policies on consumers' purchase intention of new energy vehicles in Sichuan, China
Dong Zheng ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(107) A Research on influencing factor of full compensation system for employment satisfaction of Henan Citic Big Data Technology, LTD.
Zhang Yumeng ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(108) A Study on consumption intention for household appliance at double eleven online shopping festival in Guizhou of China
Luo Li ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(109) An Empirical analysis of factors impacting brain drain and turnover intention among SME employees in Sichuan, China
Dan Yucheng ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(110) An Empirical research on cosmetic lipstick sales under c2c e-commerce platform for consumers' purchase intention in Dazhou of China
Ye Zhouping ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(111) The Empirical study on consumers' recognition through B2C mobile e-commerce platform for brand equity in Sichuan
Zhang Xiong ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(112) Sharing economy : A Study on the factors influencing consumption decision to use farm sharing in Guizhou of China
Zhang Lingzhi ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(113) A Study on job satisfaction and work performance of teacher retention for vocational education in Sichuan of China
Xian Xia ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(114) The Impact of Dynamic Absorptive Capacity on Firms\' Duality Innovation Capability : the Case of Quanchai Power
Yan Yisong ;มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(115) The Impact of Dynamic Absorptive Capacity on Firms\' Duality Innovation Capability : the Case of Quanchai Power
Yan Yisong ;มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(116) The impact of mindful leadership on knowledge workers work motivation
Xiaohui Ling ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(117) Factors influencing salesperson performance in the freight forwarding business in Chonburi, Thailand
Thawinta Pornying ;มหาวิทยาลัยบูรพา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(118) Factors affecting employee retention in software development companies for startups
Watcharapon Sarnsanit ;มหาวิทยาลัยบูรพา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(119) Factors influencing reuse intentions of the car leasing service business in Rayong
Natcha Ratsamesaranchon ;มหาวิทยาลัยบูรพา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(120) Influence of online live broadcast e-commerce marketing strategy on consumers’ purchase intention in Mianzhu city
Deng Wei ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(121) The Influence of intangible cultural heritage product marketing strategy on Guizhou consumers' purchase intention
Li Guanbin ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(122) The Influence mechanism of Sichuan young people's intention to purchase tourism services in the post-pandemic era
Li Jin ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(123) Presence feeling on new media marketing model affecting Sichuan consumers' purchase intention on agricultural products
Ran Li ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(124) The Influencing factors of competitive mobile game products affecting Henan game players' reuse intention
Yang Fan ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(125) Influencing factors of marketing strategies of self-media environment affecting Chengdu female consumers' purchase intention on domestic beauty brands
Zeng Xueting ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(126) Promotional strategy on Sichuan consumer satisfaction in domestic smartwatch sales
Zhang Fan ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(127) Effects of food promotional strategy on purchase intention of Chengdu parents of primary students for health concerns in complementary food consumption
Zhang Xiao ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(128) The Influence mechanism of internet shopping mode on Sichuan consumers' purchase intention of maternal and infant product
Zhao Xuanrong ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(129) Factors influencing Thai tourists' intentions to purchase souveniors in Chonburi province : a case study of the Ang-Sila local fish market
Kunthika Sakunwongtana ;มหาวิทยาลัยบูรพา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(130) Influencing factors of e-commerce live broadcast affecting Sichuan consumers' purchase intention on local agricultural specialties
Zhang Qianqian ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(131) The Influencing factors of innovative digital student management platform on college teacher job satisfaction in Sichuan
Jing Ziqiang ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(132) Online marketing strategy optimization of liquor brands affecting Chengdu consumers' purchase intention
Li Sheng ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(133) The Influence of e-commerce service platform on Guizhou consumer satisfaction with online shopping of agricultural products
Li Tingyu ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(134) The Influence mechanism of sustainable intention for Sichuan users on online learning platforms during the post-pandemic era
Wu Yifeng ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(135) The Influence of the teacher incentive system in Ningxia private colleges on teachers' job satisfaction
Wu Yucong ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(136) Influencing factors of sports and leisure product sales affecting Chengdu college students' purchase intention
Xiao Jun ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(137) A Study of the online food image community marketing strategy affecting Sichuan consumer purchase intention
Yu Zhonghua ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(138) The Influencing factors of new energy vehicles affecting Sichuan consumers' purchase intention based on TPB theory
Yue Yang ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(139) The Influencing factors of employee motivation in Sichuan private catering distribution enterprises
Zhang Dongliang ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(140) The Influence of online sales platforms effect on Sichuan college students' purchase behaviour on electronic products
Zhao Yuankui ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(141) The Service Experience Designed Factor Affecting Customer Loyalty: A Case Study in The Healthcare Business in Thailand
Tarittawan Chareanporn;Tipavinee Suwanwong Rodbundith;Boontip Boonbumroongsuk ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (บทความ/Article)
(142) The Influencing factors of consumers' purchase decision on Guilin specialty products under the theory of consumer psychology
Su Yi ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(143) Influence mechanism of sustainable development of new energy vehicles affecting Chengdu consumers’ purchase intention
Yao Jianan ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(144) The Influence mechanism of Sichuan user churn intention of knowledge payment platform
Gu Xuelian ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(145) The Influence of the animation derivative product model on promoting the consumption intention of Chengdu college students
Ran Xia ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(146) Influences of Environmental, Social, Governance Performance and Institutional Ownership on Firm Performance: The Moderating Role of Managerial Efficiency
Penprapak Manapreechadeelert ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลธัญบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(147) Influencing factors of celebrity livestreaming on Guizhou college students' purchase intention in the post-pandemic era
Pan Tingting ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(148) Influencing factors of Yinchuan female purchase intention on consumption of fermented alcoholic beverage
Shen Zihan ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(149) Influencing factors of brand recognition of women's clothing consumers in Sichuan under the
Xiao Caiyan ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(150) Impact of SME corporate culture development on organizational belonging of Guiyang generation z employees
Zhai Jing ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(151) Influence factors of Guizhou students selection intention on overseas study education services
Yang Binhong ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(152) Influencing factors of purchase intention on the healthcare products for the middle-aged and elderly consumers in the Yangtze river delta region in the post-pandemic era
Zhang Hengyu ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(153) Influencing factors of purchase intention of internet financial products for Guiyang silver-haired consumers
Zhang Hongyi ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(154) Influencing factors of livestreaming marketing on Chengdu consumers' purchase intention based on the SOR model
Leng Sijing ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(155) The financial strategies of Jiugang Group Based on the Corporate Life Cycle
Liu Wei ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(156) Developing strategic guidelines of e-commerce instruction and management for Beijing Open University
Yan, Xu;Aree Ussavanuphap ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
6Business Administration Graduate School Of Commerce (2)
(1) Critical success factors of TQM implementation : A case study of the canadian solar manufacturing (Thailand) Co., LTD.
Xiaochuan, Wu ;มหาวิทยาลัยบูรพา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) The factors predisposing Thai temporary employees engagement to work at movenpick Siam Hotel Na Jomtien Pattaya
Cherbtsgev, Dmitry ;มหาวิทยาลัยบูรพา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
7Business Administration Program (3)
(1) การศึกษาแนวโน้มของหลักสูตรบริหารธุรกิจบัณฑิตสาขาวิชาคอมพิวเตอร์ธุรกิจช่วงปีพ.ศ. 2548-2558
วิชัย ภู่วัฒนกุล;Wichai Poovatanakul ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) การวิเคราะห์องค์ประกอบที่มีต่อการเลือกศึกษา หลักสูตรปริหารธุรกิจบัณฑิต สาขาวิชาคอมพิวเตอร์ธุรกิจของสถาบันอุดมศึกษาเอกชนในเขตกรุงเทพมหานคร
สุเมธ ใจเย็น ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) การวิเคราะห์องค์ประกอบที่มีต่อการเลือกศึกษา หลักสูตรบริหารธุรกิจบัณฑิตสาขาวิชาคอมพิวเตอร์ธุรกิจของสถาบันอุดมศึกษาเอกชนในเขตกรุงเทพมหานคร
สุเมธ ใจเย็น ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
8Business Administration – Research (4)
(1) The Influence of self-media key opinion leaders on Sichuan consumers purchase intention of electronic products
Luo Yingying ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) The influencing factors of human resource management of Guizhou private higher education on teachers’ job retention
Ban Lintao ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) Influencing factors on rural economic development mode affecting the Guizhou workers' home returning intention
Zhang Shijun ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) The Perspective of Sichuan internet users on the brand value perception of the b2c sales platform
Zhang Sisi ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
9Business administration. (2)
(1) Proactive profit planning of the firms within export businesses of Thailand: Impacts on forward integration and market effectiveness
Nuttavong Poonpool.;Sumalee Limsuwan.;Krittaya Sangboon.;ณัฐวงศ์ พูนพล.;สุมาลี ลิ้มสุวรรณ.;กฤตยา แสงบุญ. ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(2) Influential driving factors in corporate performance a case study of small-and medium-sized enterprises in Thailand
Siribuppa U-tantada. ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
10Business administrationฅ (1)
(1) Strategic organizational creativity of medical and cosmetic businesses in Thailand : an empirical investigation of the antecedents and consequences
Praween Pansuppawatt ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
11Business Advance Organizer (1)
(1) Flipped classroom model with business advance organizer via social cloud to enhance system thinking, life and career skills
Tanawat Jariyapoom;Panita Wannapiroon;Pallop Piriyasurawong ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
12Business Alliance Effectiveness (1)
(1) ผลกระทบของความสามารถการบริหารคุณภาพการบริการ และประสิทธิผลพันธมิตรทางธุรกิจที่มีต่อผลการดาเนินงานของธุรกิจนาเที่ยวในประเทศไทย : บทบาทของบรรยากาศองค์การเป็นตัวแปรแทรก
จันทิมา พรหมเกษ;จักเรศ เมตตะธารงค์;ปาณิสรา ประจุดทะศรี ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล อีสาน (งานวิจัย/Research report)
13Business analysts. (1)
(1) An adaptive requirement elicitation framework for state enterprises of Thailand
Ajchareeya Chaipunyathat. ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
14Business analytics (1)
(1) Re-design of marketing dashboard for supporting marketing manager in data analysis-Thai retailer perspectives
Jatuphol Chawapatnakul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
15Business and education (2)
(1) Strategies for industrial development through industry-university collaboration
Watcharavee Chandraprakaikul ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) The instructional design model to develop an educational innovation and information technology for industrial education
Apichaya Khwankaew;Chareefah Hutyee ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
16Business and Management (1)
(1) A study on the impact of information sharing and the degree of goal consistency in the SAP system on supplier trust : a case study of Cofco Group\'s Thailand branch
Li Yanhan ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
17Business and politics (6)
(1) Political connection and ownership concentration : evidence from Thailand
Dusadee Chantrataragul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) Politics and business : evidence from Thailand
Supattra Kittikulchart ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) The effect of the gain and loss of political connections on firm performance : evidence from the coup in Thailand in 2006
Thitima Sitthipongpanich ;มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์ (งานวิจัย/Research report)
(4) The Impact of political revolution on firm performance in Thailand
Thitima Sitthipongpanich ;มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์ (บทความ/Article)
(5) Political connection and earnings quality
Pantida Srisuworanan ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) Insider trading in politically connected firms : an evidence from Thailand
Thana Rakbancha ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
18Business and production process and organizational performance (1)
(1) Management Control System, Human Resource Management Practices, and Organizational Performance of Selected Higher Education Institutions in the Southern Asia Pacific
Harlyn SIAGIAN1;Lualhati P. Sausa;Ruben T Carpizo;Reuel E. Narbarte ;มหาวิทยาลัยนานาชาติเอเชีย-แปซิฟิก (Article/Proceeding)
19Business Chinese (25)
(1) Analysis of Chinese usage in services of Thailand's tourism industry in Bangkok, Thailand
Pacharida Patyanothai; พัชริดา ปรัชญาโณทัย ;มหาวิทยาลัยหัวเฉียวเฉลิมพระเกียรติ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) Research on Chinese E-commerce application of Thai AriAsia
Suchada Somsongkul.;สุชาดา สมส่งกุล ;มหาวิทยาลัยหัวเฉียวเฉลิมพระเกียรติ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) Comparative study of Thailand and China E-book market perspective of business Chinese service
Valaiporn Saywat;วลัยพร สายวัฒน์ ;มหาวิทยาลัยหัวเฉียวเฉลิมพระเกียรติ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) Analysis service of Chinese language in K-Bank
Rosarin Ngamsuriyaphong;รสริน งามสุริยะพงศ์ ;มหาวิทยาลัยหัวเฉียวเฉลิมพระเกียรติ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) Chinese language usage in Thai drama business culture
Jinjuthada Thanaratpitinan;จิณห์จุฑาดา ธนรัฐปิตินันท์ ;มหาวิทยาลัยหัวเฉียวเฉลิมพระเกียรติ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) The applied research of Chinese service for business purpose in Huachiew Hospital
Rakthasuda Nutchanart;รักษ์ธสุดา นุชนารถ ;มหาวิทยาลัยหัวเฉียวเฉลิมพระเกียรติ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) The applied research of Chinese service for business purpose in Huachiew Hospital
Rakthasuda Nutchanart;รักษ์ธสุดา นุชนารถ ;มหาวิทยาลัยหัวเฉียวเฉลิมพระเกียรติ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(8) Chinese language service for Thai temple tourism : Taking Wat Phra Kaew as and example
Korn Hirannayakun;กรณ์ หิรัญณยกุล ;มหาวิทยาลัยหัวเฉียวเฉลิมพระเกียรติ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(9) A study on Chinese services related to toumism in Bangkok's Inner Rattanakosin Island
Ruedee Pavasiriporn;ฤดี ภวสิริพร ;มหาวิทยาลัยหัวเฉียวเฉลิมพระเกียรติ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(10) Analysis of Chinese usage at Jim Thompson House Museum, Thailand
Jittiya Pruttanopaja;จิตติญา พฤทธิ์ธโนปจัย ;มหาวิทยาลัยหัวเฉียวเฉลิมพระเกียรติ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(11) A research study of operation in Chineses language serviecs in Bangkok Bank of Thailand
Natthawan Hanphithakphong;ณัฐวรรณ หาญพิทักษ์พงศ์ ;มหาวิทยาลัยหัวเฉียวเฉลิมพระเกียรติ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(12) An analysis of network game translator's Chinese level in the online game market of Thailand
Pimolwan Samrejprasong;พิมลวรรณ สำเร็จประสงค์ ;มหาวิทยาลัยหัวเฉียวเฉลิมพระเกียรติ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(13) The research of Chinese usage in the service of Bangkok night market
Anongkarat Bangsri;อนงครัตน์ บังศรี ;มหาวิทยาลัยหัวเฉียวเฉลิมพระเกียรติ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(14) A comparative analysis of Chinese used in Sripanwa and Anantara Vacation Club, Maikhao Beach Phuket
Sunitra Phayakkhaphan;สุนิตรา พยัคฆพันธ์ ;มหาวิทยาลัยหัวเฉียวเฉลิมพระเกียรติ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(15) Analysis of usage Chinese working in Thai Oppo
Panita Samawong;ปณิตา สมาวงษ์ ;มหาวิทยาลัยหัวเฉียวเฉลิมพระเกียรติ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(16) The study of using Chinese language in service and sales of Naraya handbag store
Sujira Khongwan;สุจิรา คงวัน ;มหาวิทยาลัยหัวเฉียวเฉลิมพระเกียรติ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(17) The analysis of Chinese service quality of Thai tour guides : a case study of the evaluation of Chinese tourists
Siridhon Kanchanadusade; ศิริธร กาญจนดุษฎี ;มหาวิทยาลัยหัวเฉียวเฉลิมพระเกียรติ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(18) The analysis of Chinese service quality of Thai tour guides : a case study of the evaluation of Chinese tourists
Siridhon Kanchanadusade; ศิริธร กาญจนดุษฎี ;มหาวิทยาลัยหัวเฉียวเฉลิมพระเกียรติ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(19) The research of business Chinese learning needs for Thai business people-take example for business Chinese of import and export trade
Paksinee Sae-Kao;ภัคสินี แซ่เก่า ;มหาวิทยาลัยหัวเฉียวเฉลิมพระเกียรติ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(20) A comparative analysis of Chinese services of Thai AirAsia and Nok Air
Thanika Boonsuan;ธนิกา บุญซ้วน ;มหาวิทยาลัยหัวเฉียวเฉลิมพระเกียรติ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(21) A study of business Chinese usage in MOL Logistics (Thailand) Co., LTD.
Supharat Kongrasri;ศุภารัตน์ คงราศรี ;มหาวิทยาลัยหัวเฉียวเฉลิมพระเกียรติ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(22) Research of mandarin service of wellness tourism in Thailand : a case study of Anatara Riverside Bangkok Resort & Spa
Spanroong Pattarakittijaroen;สปัณฐ์รุ้ง ภัทรกิตติเจริญ ;มหาวิทยาลัยหัวเฉียวเฉลิมพระเกียรติ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(23) Chinese using of flight attendants in Thai Airasia
Thanet Ardhan;ธเนศ อาจหาญ ;มหาวิทยาลัยหัวเฉียวเฉลิมพระเกียรติ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(24) The study and analyze of Chinese usage in Suthat Thepwararam Ratchaworamahawihan Temple
马丽珠;จิดาภา สินธพธนบุตร;Jidapa Sintoptanabutr ;มหาวิทยาลัยหัวเฉียวเฉลิมพระเกียรติ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
20Business Chinese Program (1)
(1) การวิเคราะห์ความต้องการกำลังคนด้านธุรกิจจีนของสถานประกอบการเพื่อรองรับการเปิดเขตการค้าเสรีอาเซียน-จีน
ชุติระ ระบอบ;พรรณราย แสงวิเชียร; สุพิศพรรณ วัจนเทพินทร์.; แววมยุรา คำสุข;อดุลย์ นงภา;Jing Yan Zhao ;มหาวิทยาลัยหัวเฉียวเฉลิมพระเกียรติ (งานวิจัย/Research report)
ปีที่สร้างเอกสาร
หัวเรื่อง
ผู้สร้างสรรค์ผล งาน
    กำลังแสดงหน้าที่ 1/9
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 36
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 5,356
รวม 5,392 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 375,110 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 276 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 187 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 33 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 14 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 4 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 1 ครั้ง
รวม 375,625 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.133
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.134