กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
แยกตามชนิดเอกสาร
แยกตามหน่วยงาน
ผลการสืบค้นหัวเรื่อง ขึ้นต้นด้วยตัวอักษร Branding (Marketing) มีข้อมูลจำนวน 2 รายการ
ลำดับที่.หัวเรื่อง(จำนวนรายการ)
1Branding (Marketing) (54)
(1) Branding university
Noppong Teeravorn ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) Stability of share-of-wallet : effects from the adjacent competitive brand
Kampanart Sunthonpagasit, 1978- ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) The potential of branding political parties in Thailand
Passakorn Indraruna ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) The Innovative value curve of tea business creates brand awareness
Chaw Su Kyi ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) Political marketing strategy of Vladimir Putin
Suphattra Boriboonchatuporn ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) Effectiveness of using Thai super stars for multiple brand endorsement
Vilai Vitayaveerasuk ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) Studying the interrelationship structure between brand 3I (brand identity, brand integrity, and brand image) and brand trust and attitude in Islamic marketing context : A case with Rumah Zakat Indonesia
Djailani, Irfandi ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(8) The 3I of brand (brand identity, brand integrity and brand image) in developing brand loyalty for cosmetics industry - an exploratory research by looking at the view of the students from a case university
Nopparat Karnkayan ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(9) Adapting theory of planned behaviors in studying coffee shop's consumer behaviors in Thailand
Maw, Thandar ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(10) The model of brand image building through sports support at private universities in Thailand
Sopit Panomai ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(11) The interplay relationship architecture between customer brand identification, brand image, value co-creation and customer loyalty in starbucks social community platform : A netnography-based research method approach
Sineenath Rugkhumkaew ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(12) A netnography-based study of customer advocacy-enabled brand community engagement for the wedding services : A Thai perspective
Patthracholakorn Apisit-Isariyah ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(13) Application of stimulus-organism-response (S-O-R) theory to study consumer behavior of upscale restaurants in the Northern region of Thailand
Umonrat Segson ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(14) The analysis of potential penetration & development of Alipay in China using combination of SOR, TAM and TPB model;Analysis of potential penetration and development of Alipay in China using combination of SOR, TAM and TPB model
Yang, Aobo ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(15) Building brand awareness through content marketing on a Facebook fan page a case study of Be1Sale
Pisit Methatham. ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(16) Research on symbol in the marketing process of furniture enterprise : taking Jingjing mattress, a local brand in Yunnan as an examplemattress, a local brand in Yunnan as an example
Zhimin Bi ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(17) A study on the brand building of cultural ancient capital tourism take Gaogurui Cultural Ancient capital Jian as an example
Shenmin Xu ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(18) The study of experiential marketing in Chinese tea E-commerce : the case of Guangxi Yihealth Tea Company
Peiyu Mo ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(19) Research on the relationship between corporate social responsibility and consumers purchase intention : taking brand relationshipquality as mediator
Longyue Mei ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(20) The study of brand personality and brand image of Thai skin care brand versus western brands from Bangkok women perspective
Farida Songsiri ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(21) The study of Toyota's safe drive campaign White Road towards the awareness and perception of the target
Nopanan Polsejsiri ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(22) Brand value, promotional activities, customer relationship management factors on : implication on Matress shops in Songkhla province
Kanokrat Chaitada ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(23) Korean brand ambassadors and nationalism
Pacharawan Pathmanand ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(24) The study of key factors that drive Chinese herbal drink (Ichitan Yen Yen) to succeed in Thailand
Songphon Buasathit ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(25) on brand strategy of Huami Technology Company
Yingqi Han ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(26) Thai multinational companies and their corporate branding in the Asean region
Aditap Ketchart ;สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(27) Nation branding based on semiotic analysis : a case study of Thailand brand
Krit Hongjanya ;สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(28) The study on the impact of LINE official account on Thai consumers' attitudes and behavior towards the brand
Atichit Akkarakittikul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(29) Corporate rebranding in service context : its effects on relationship strength and future share of wallet
Nareerut Nunchasiri ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(30) The study of the influence on auto industry brand experience towards consumer purchase intention : brand personality as the mediator
Yudi Sheng ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(31) What Da Farm backgrond and reasons for a business
Matteo Lamaro, Anthony ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(32) What Da Farm strategic marketing
Vasanuch Sirihongthong ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(33) The impact of brand development on the performance of Thai SMEs
Dulyathip Suntivong ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(34) Development of marketing communication strategy for branding in the dental tourism industry in Thailand / Papon Chongthanavanit
Papon Chongthanavanit ;มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(35) International rebranding of Nigeria the relationship between good governance, public diplomacy, and foreign direct investment in improving nation s brand
Ekwonna, Obinna James ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(36) A comparison study between "The Brand IDEA" and other branding paradigms implemented by nonprofit organizations in Chiang Mai, Thailand
Simon, Eva Cristina Azelie ;มหาวิทยาลัยพายัพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(37) A study on the relationship between brand value enhancement and customer satisfaction in the soft drink industry : based on brand identity perspective
Wanting Xu ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(38) A study of the impact of brand value of new energy automobile industry on consumers purchase intention with brand personality as an intermediary variable
Yuxin Wu ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(39) Brand marketing strategy of new energy vehicles in the Chinese market : taking tesla as an example
Jinrun Huang ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(40) The Effect of Brand Equity, Brand Trust and Country of Origin Image to Purchase Intention. Case Study: Crocodile Brand
Ekkasit Khemnguad ;สถาบันเทคโนโลยีไทย-ญี่ปุ่น (งานวิจัย/Research report)
(41) The Factors That impact on Client's Brand Loyalty toward The Chinese Banks: The Case study of Banks
Tang, Enxing ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(42) The development of brand image measurement scale for sport teams in Thailand
Pornchai Trusjaithum ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(43) Fujian Wuyi Rock Tea Brand Building Strategy : The Case of Wuyishan Hexiang Tea Industry Co., Ltd.
Jia Miao ;มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(44) Brand strategy for professional footballers in Thailand
Satjawat Jarueksil ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(45) Analysis on the influencing factors of network integrated marketing on the sales of brand milk tea taking honey snow ice city as an example
Yang Hong ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(46) Research on the commercial influence of social currency on perceived quality
Peiyu Lin ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(47) Presenting global brands with celebrity endorsement through impression management: a case study of 12 brand archetypes
Xiaolin, Hu ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(48) Consumers perception and loyalty toward the rebranding of Double Goose brand
Chutikarn Benjamapokai ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(49) Factors influencing customer satisfaction with crocs products in the Guangdong Region China
Yingzheng Yan ;สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(50) The influence of food values on customer loyalty within Chinese brand chain restaurants : the mediating role of customer satisfaction
Yuqin Yang ;สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(51) A structural equation model of variable influencing corporate brand equity in Thai boxing entertainment business
Pawitpol Bhaibulaya ;สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(52) The impact of UNIQLO s brand image on Chinese consumers purchase intention
Liu Qian ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(53) The influencing factors of Li Ning s sports brand internationalization strategy
Ni Gang ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
2Branding (Marketing) – Research (1)
(1) The Influence mechanism of the rise of the internet celebrity economy on the brand identity of Sichuan rural consumers
Duan Yuyu ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
ปีที่สร้างเอกสาร
หัวเรื่อง
ผู้สร้างสรรค์ผล งาน
    กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 9
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 3,005
รวม 3,014 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 234,624 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 608 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 484 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 72 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 56 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 9 ครั้ง
มหาวิทยาลัยการกีฬาแห่งชาติ = 5 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสงฆ์ = 1 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 1 ครั้ง
รวม 235,860 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.132
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.48