กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
แยกตามชนิดเอกสาร
แยกตามหน่วยงาน
ผลการสืบค้นหัวเรื่อง ขึ้นต้นด้วยตัวอักษร Activity program มีข้อมูลจำนวน 6 รายการ
ลำดับที่.หัวเรื่อง(จำนวนรายการ)
1Activity program (3)
(1) A causal model of factors influencing English learning achievement of grade 12 students at the demonstration schools under the office the higher education commission : ministry of education
Somsiri Suraprasert ;มหาวิทยาลัยบูรพา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) Enhancing the Motivation of Low-motivated Thai EFL Learners through Self-imaging Activities
Kanokwan Wongthong ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) Enhancing the Motivation of Low-motivated Thai EFL Learners through Self-imaging Activities
Kanokwan Wongthong ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
2Activity program in education (1)
(1) A case study of the development of curriculum to teach matter at the lower elementary level using culturally relevant, inquiry-based approac
Akarat Sreethunyoo, 1980- ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
3Activity programs (34)
(1) A Survey of activities held in English class at a private boys' school
Hemmawan Talapatcharoenkit ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) The differences in degree of print-rich environments between an international school and two Thai schools
Sukanya Suwantha ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) Parents' awareness of the effects of excessive emphasis on academic skills on kindergarten children's development
Jiraporn Chuadchoom ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) A development of the constructivist thematic science program at Chiangmai zoo
Kanchulee Punyain ;มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) Enhancing creative productivity by using 4E-C learning model for scientifically gifted and talented students
Sumalee Waiyarod ;มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) The study of music curriculum organization at the Royal Thai Navy School of Music, secondary level, case study : string program
Petcharat Visetruksakul ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) A study of the wechsler memory scale-thrid edition abrreviated in the elderly demetia patients
Nattaporn Opasanon ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(8) A study of the wechsler memory scale-thrid edition abrreviated in the elderly demetia patients
Nattaporn Opasanon ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(9) The development of learning unit on forest utilization : a case of Huay-Phak community, Ratchaburi province
Areerat Niyomsup ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(10) The web-based tutorial for basic chemistry : case study : stoichiometry and chemical equilibrium
Dilok Buarod ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(11) Environmental education for sustainable agriculture management
Chutathip Thawornratana ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(12) Factors influencing parents' decision to have children attend junior music course (JMC) of Yamaha Academy of Music : a case study of Siam Kolkarn Music School Central Rama III branch Thailand
Ornamphai Asvananda ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(13) Parents' awareness of the effects of excessive emphasis on academic skills on kindergarten children's development
Jiraporn Chuadchoom ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(14) The use of communicative activities to develop English speaking ability of the first year diploma vocational students
Kittiya Phisutthangkoon ;มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(15) Use of the predict-observe-explain teaching sequence for flow-based technique and new development of two flow systems for food safety and quality control
Saowapak Teerasong ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(16) The effectiveness of oral health promotion program provided for kindergarten students
Walee Chukadee ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(17) บทบาทของครูตามการรับรู้ของตนเองในการเสริมสร้างค่านิยม และบุคลิกภาพประชาธิปไตย ให้แก่นักเรียนประถมศึกษาเขตการศึกษา 6
ฉวีวรรณ กฤชสินชัย ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(18) The developing of acid-base learning units for Thai high school students : a constructivist approach
Romklao Artdej ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(19) การพัฒนากระบวนการเรียนการสอนโดยใช้วิธีการทางประวัติศาสตร์ เพื่อส่งเสริมทักษะการคิดทางประวัติศาสตร์ของนักเรียนมัธยมศึกษาปีที่ 2
ชัยรัตน์ โตศิลา ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(20) The effect of negotiation of learning activities in the English class on M.4 students' motivation to learn English
Maneerat Boonchaiyo ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(21) A study of usefulness and enjoy ableness of communicative English activities as perceived by lower secondary demonstration school students
Pornpun Vimooktalop ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(22) The effect of molding the plasticine on creativity in early childhood
Phornchanit Jamnieankal. ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(23) An investigation of classroom activites, motivation, and English language learning strategies of secondary school students in Kalasin primary educational service area office 2
Muslin Nasatorn. ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(24) The Development Of An English Essay Writing Course Based On The Self-monitoring And Peer Feedback Strategies For Thai Undergraduate English For International Communication Students
Thanakorn Weerathai ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(25) The study of music curriculum organization at the Royal Thai Navy School of Music, secondary level, case study : string program
Petcharat Visetruksakul ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(26) Critical pedagogy-based communicative language teaching lesson on English discussion skills for tenth grade students at Benjalakpittaya school, Si Sa Ket province
Warunthip Maneewong ;มหาวิทยาลัยอุบลราชธานี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(27) Students' participation in classroom discussions
Kitiya Prompa ;มหาวิทยาลัยอุบลราชธานี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(28) Apple classroom : managing tertiary English classes with ipads
Boundy, Timothy ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(29) Developing participatory teaching materials to promote multicultural learning for primary school classroom
Natcha Promsri ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(30) Developing participatory teaching materials to promote multicultural learning for primary school classroom
Natcha Promsri ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(31) A study of Chinese undergraduate students attitudes toward learning an online English course at a private university in Beijing
Ruimeng Zhang ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(32) Integrating global Englishes activities in a regular English classroom
Sirinmas Sangpetch ;มหาวิทยาลัยบูรพา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(33) The effect of applying quizizz games as a practice to promote English phrasal verbs learning
Pannida Pimsorn ;มหาวิทยาลัยอุบลราชธานี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(34) The effects of interactive tasks with a task-based chatbot on the development of question formation of Thai EFL university students
Chattaphorn Sriprasert ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
4ACTIVITY PROGRAMS IN EDUCATION (49)
(1) An analysis of business English I, II textbooks and communicative activities : a case study of Rajabhat Institute Suansunandha
Pimporn Kasethiranya ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) An analysis of business English I, II textbooks and communicative activities : a case study of Rajabhat Institute Suansunandha
Pimporn Kasethiranya ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) Using a Code-Breaking Game as a Warm-Up Activity to Raise Awareness of English Spelling Conventions
Somjai Petchudkao ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) Using Problem Solving Activities to Motivate Students
Suporn Satrattanamanee;สุพร ศาสตร์รัตนมณี ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) The Development of housework learning units using inquiry learning activities to promote multicultural understanding and life quality skills of grade level 3 students
Natad Assapaporn ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) Effects of metacognitive strategies on English research report writing and motivation of efl undergraduate medical science students
Hatfield, Robin Gene ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) Activities for preparation of child development at the pre-school level under the Office of Primary Education, Ratchaburi province
Nittaya Paoleng ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(8) A study of out-of-class English language learning activities of students at tertiary level;Study of out-of-class English language learning activities of students at tertiary level
Atcharaporn Saywongpia ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(9) The Development of reading and writing supplementary activities for an elementary Thai in-country course designed by the Institute of Language and Culture for Rural Development, Mahidol University
Nattana Leeraharattanarak ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(10) ผลการจัดกิจกรรมวาดภาพระบายสีโดยใช้กระบวนการกลุ่มที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนในวิชาช่างศิลป์ ของเยาวชนในศูนย์ฝึกและอบรมเด็กและเยาวชนเขต 2 จังหวัดราชบุรี
ธันวา พรหมสุข ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(11) ผลของการจัดกิจกรรมการศึกษานอกระบบโรงเรียนตามแนวคิดนีโอฮิวแมนนิส ที่มีต่อความสามารถในการเผชิญปัญหาชีวิตสำหรับครูสังกัดกรุงเทพมหานคร
อัญชลี สาริกานนท์ ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(12) ผลของการเรียนการสอนโดยใช้วงจรการเรียนรู้ 5E ร่วมกับแนวคิดของเดรสเซล ที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนภาษาไทยและความสามารถในการคิดอย่างมีวิจารณญาณ ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 3
จตุพร สมดี ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(13) Active and passive voices through concept attainment model (CAM): a case of mathayom 1 students
Chonticha Lekpoonkird ;มหาวิทยาลัยอุบลราชธานี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(14) Using comic strips to promote phrasal verb learning: the case of Mathayom Suksa six students at Thungthoengyingwatana school, Ubon Ratchathani
Wattana Chanasri ;มหาวิทยาลัยอุบลราชธานี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(15) The Effectiveness of negotiation of meaning strategies in two-way communication tasks for oral proficiency and grammatical development of higher education level students
Wilawan Champakaew ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(16) Implementing massage and spa services socio-drama techniques and role-plays to improve the speaking skills of Northeast Thai students
Sinard Nilphat ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(17) Using storytelling to enhance speaking ability of Primary Students
Yupharat Phumikari ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(18) Using storytelling to enhance speaking ability of Primary Students
Yupharat Phumikari ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(19) A study of an activity-based approach to improve student's pronunciation at the tourism cultural Yunnan University, China
Li, Xingxing;Patchara Varasarin;Janpanit Surasin ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(20) Teacher use of acts in activity transitions
Wichanon Phongjit;Wilaksana Srimavin ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (บทความ/Article)
(21) ผลของโปรแกรมการเรียนรู้แบบโครงงานที่มีต่อความรู้และการปฏิบัติตนด้านสุขภาวะของนักเรียนประถมศึกษาปีที่ 4
ชนัญธิดา จิรกรวงศ์ ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(22) Development of small-scale and low-cost galvanic cells as a teaching tool for high school student
Phetvilay Khattiyavong ;มหาวิทยาลัยอุบลราชธานี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(23) Out-of-class English learning activities of the vocational education learners at Kampong Chheuteal high school, Kampong Thom province, Kingdom of Cambodia
Chalong Tubsree ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(24) Computer multimedia lessons based on the webquest learning approach for grade 8 bhutanese history students
Yonten Jamtsho;Maneepan Apibalsri ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(25) A DEVELOPMENT OF A CONTENT AND LANGUAGE INTEGRATED LEARNING (CLIL) COURSE TO ENHANCE ENGLISH LANGUAGE ABILITIES, AGRICULTURAL CONTENT, AND CULTURAL KNOWLEDGE OF UNDERGRADUATE STUDENTS
Charinee Chansri ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(26) EFFECTS OF SHARED READING ON ATTITUDE, ENGAGEMENT AND ENGLISH LANGUAGE PROFICIENCY OF YOUNG THAI LEARNERS WITH LOW ENGLISH PROFICIENCY
David Allen Bakewell ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(27) A Model of developing instructional competencies of teachers in multi-ethnic classrooms
Parichart Suwanma ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(28) Jing, Zhu Title Using jigsaw reading and semantic mapping activities to develop english reading and writing abilities among mathayom suksa 4 students
Jing Zhu ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(29) การจำแนกกิจกรรมของบุคคลโดยใช้ลำดับของภาพจากกล้องหนึ่งตัว
ณัฎฐิฌา ณิชาวีรสิทธิ์;Natticha Nichaweerasit ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(30) การพัฒนาสื่อและกิจกรรมการสอนสำหรับครู เรื่องบัตรคำศัพท์สีและกิจกรรมการเรียนรู้แบบสาธิตเชิงปฏิบัติเพื่อส่งเสริมการอ่านออกเขียนได้ของนักเรียนระดับประถมศึกษาของโรงเรียนในพื้นที่อำเภอสวนผึ้ง จังหวัดราชบุรี
พิมพ์มาดา โกจิราพันธ์;Pimmada Kojirapan ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(31) The effectiveness of cooperative learning activity to enhance english communicative ability of 4th grade students in bhutan
Tshi Dendup ;มหาวิทยาลัยนเรศวร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(32) การพัฒนาอุปกรณ์กดและตัดอาหารสำหรับเด็กปฐมวัย
มุทิตา สายจารุสิทธิ์ ;สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(33) ศึกษาและพัฒนาของเล่นเสริมสร้างพัฒนาการเรียนรู้คำศัพท์พื้นฐานภาษาไทย สำหรับเด็กปฐมวัยอายุ 4 - 6 ปี
กรกมล กิจฉวี ;สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(34) แนวปฏิบัติที่ดีในการพัฒนาคุณภาพของโรงเรียนขนาดเล็ก สังกัดสำนักงานเขตพื้นที่การศึกษาประถมศึกษา สมุทรปราการเขต 2
ศิโรวรรณ ธัญญากรณ์ ;สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(35) An analysis of Thai English as a foreign language students' learning behavior based on Joan Rubin's good learner model
Somruedee Pimkote ;มหาวิทยาลัยอุบลราชธานี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(36) การจัดกิจกรรมการเรียนรู้โดยใช้กลวิธี STAR ร่วมกับสื่ออินโฟกราฟิกส์เพื่อส่งเสริมความรู้ทางคณิตศาสตร์ เรื่อง สมการเชิงเส้นตัวแปรเดียวสำหรับนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 1
พิมพ์ชนก พิมพ์พิจิตร;Phimchanok Phimphichit ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(37) ผลการจัดกิจกรรมการเรียนรู้โดยใช้รูปแบบการเรียนการสอนมโนทัศน์ที่มีต่อความสามารถในการให้เหตุผลทางคณิตศาสตร์ เรื่อง เส้นขนาน
ลลิต วรกาญจน์;Lalit Worakran ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(38) An investigation of KKU teachers understanding and students perceptions on research-based learning (RBL) implementing in undergraduate english classrooms
Paviya Pongjirachakorn ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(39) การพัฒนาชุดกิจกรรมการเรียนรู้เรื่อง วงจรไฟฟ้ากระแสตรง ในรายวิชาวงจรไฟฟ้าเบื้องต้น สำหรับนักเรียนมัธยมศึกษาปีที่ 3
วัชรพงศ์ พูลสวัสดิ์;Watcharapong Poolsawat ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(40) การพัฒนาสื่อวีดิทัศน์ร่วมกับกิจกรรมกลุ่มเพื่อส่งเสริมการรับรู้เกี่ยวกับการหลีกเลี่ยงความรุนแรงของนักเรียนอาชีวศึกษาเอกชน สาขาช่างอุตสาหกรรม วิทยาลัยเทคโนโลยีกรุงธน
กฤตษฎา ญาณโยธิน;Kritsada Yanyothin ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(41) An Investigation of Thai EFL high school learners’ English collocations
Soraya Jeensuk ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(42) Development of teaching activities based on online easa instructional model to enhance speaking ability of Thai EFL students
Yosakorn Sayasonti ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(43) An Online learning effectiveness guideline based on analytic hierarchy process
Zhao, Yanling ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(44) Development of learning activities for angular speed and angular frequency measurements using hall sensor and GoGo board learning toolkits
Kanokporn Intakaew ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(45) Factors affecting Thai primary students' extensive reading
Tatiya, Unchai ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(46) Perceptions of Thai teachers of english towards english meduim instructions : a case study of a local Primary school
Tawanshine Penthisarn ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(47) The Influence of linguistic insecurity on Thai EFL teachers teaching performance
Palatee Jantri ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(48) Effects of english phonological awareness training on english reading ability among Thai EFL primary students
Sunsunee Akkradetthanapong ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(49) Using E-Mind mapping in improving reading comprehension of Thai EFL seventh graders
Chonlada Narawang. ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
5Activity programs in education. (9)
(1) การศึกษาผลสัมฤทธิ์การจัดกิจกรรมการเรียนการสอนโดยใช้แฟ้มสะสมงานในการเรียนวิชาพลศึกษา ชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 3 : กรณีศึกษาโรงเรียนบ้านสุขสำราญ อำเภอปะคำ สำนักงานเขตพื้นที่การศึกษา บุรีรัมย์ เขต 3
สมชาย นังตะลา. ;มหาวิทยาลัยราชภัฏบุรีรัมย์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) Meaning negotiation strategies in Thai English as a foreign language learner's chat
Suthasinee Piakam ;มหาวิทยาลัยอุบลราชธานี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) An investigation of classroom activites, motivation, and English language learning strategies of secondary school students in Kalasin primary educational service area office 2
Muslin Nasatorn. ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) A study of classroom activities and language anxiety between high and low academic performance teacher students at Rajabhat Universities
Sirinan Nuypukiaw. ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) A development of science learning activities based on 4MAT system and learning styles to promote multiple intelligences of sixth grade students
Wanphen Pratoomtong. ;มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) Development of inquiry-based teaching program via PCK and UbD
Kamonwan Klaiwong. ;มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) การพัฒนาชุดกิจกรรมการเรียนการสอนแบบสะเต็มศึกษากรณีศึกษา เรื่อง โรงเรือนอัจฉริยะ
Arkira Sonthitham.;Chaiyapon Thongchaisuratkrul. ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
6Activity programs. (12)
(1) The use of communicative activities to develop English speaking ability of the first year diploma vocational students
Kittiya Phisutthangkoon ;มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) Development of a science learning unit to enhace high school students' understanding of rainbow based on predict-observe-explain approach
Choegyal, Sonam ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) A study of classroom activities and language anxiety between high and low academic performance teacher students at Rajabhat Universities
Sirinan Nuypukiaw. ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) A study of classroom activities and language anxiety between high and low academic performance teacher students at Rajabhat Universities
Sirinan Nuypukiaw. ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) The use of task-based learning and group work incorporating to develop English speaking ability of mattayom suksa 4 students
Uraiwan Sae-Ong ;มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) A development of science learning activities based on 4MAT system and learning styles to promote multiple intelligences of sixth grade students
Wanphen Pratoomtong. ;มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) Secondary school teachers' beliefs toward communicative langauge teaching in Mukdahan provicne
Kanlayani Sripratumwong ;มหาวิทยาลัยอุบลราชธานี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(8) Learning outcome of e-learning with cuteness in science teaching about plants and animals for grade 4 hearing impaired students with different learning style
Wiphasith Hiranrat.;Nipon Pimbaotham.;Jeeranun Tasuntia. ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(9) การพัฒนาชุดกิจกรรมการเรียนการสอนแบบสะเต็มศึกษากรณีศึกษา เรื่อง โรงเรือนอัจฉริยะ
Arkira Sonthitham.;Chaiyapon Thongchaisuratkrul. ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
ปีที่สร้างเอกสาร
หัวเรื่อง
ผู้สร้างสรรค์ผล งาน
    กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 4
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 2,686
รวม 2,690 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 1,291 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 1 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 1 ครั้ง
รวม 1,293 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.136
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.48