กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
แยกตามชนิดเอกสาร
แยกตามหน่วยงาน
ผลการสืบค้นหัวเรื่อง ขึ้นต้นด้วยตัวอักษร 428.007 มีข้อมูลจำนวน 10 รายการ
ลำดับที่.หัวเรื่อง(จำนวนรายการ)
1428.007 (5)
(1) Using drama activities to develop speaking skill and attitude towards English language learning of matthayomsuksa 5 students
Saksuda Thongmee ;มหาวิทยาลัยทักษิณ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) Effectiveness of using role-play in developing English speaking skills of secondary grade 1 students
Sasithorn Intarworn ;มหาวิทยาลัยทักษิณ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) การพัฒนาบทเรียนคอมพิวเตอร์ช่วยสอนประเภทเกมวิชาภาษาอังกฤษ เรื่อง How to describe people สำหรับนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 1
มิ่งขวัญ สุขมาก ;มหาวิทยาลัยราชภัฏจันทรเกษม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) A study of elementary school Thai English teachers' self-perceived English proficiency and self-reported English teaching efficacy
Best, Barbara ;มหาวิทยาลัยพายัพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) Evaluating the communicative effectiveness of the English curriculum of a language school in Myanmar
Nang Ji ;มหาวิทยาลัยพายัพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
2428.007 บ672ก 2557 (1)
(1) การพัฒนาความสามารถในการฟังและเจตคติต่อการเรียนวิชาภาษาอังกฤษของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 4 โดยใช้เพลงประกอบการสอน
บุษกร ภูภักดี ;มหาวิทยาลัยราชภัฏเทพสตรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
3428.007 ล817ก 2556 (1)
(1) การพัฒนาหลักสูตรฝึกอบรมการฟังและการพูดภาษาอังกฤษสำหรับพลทหาร กองร้อยบริการ กรมนักเรียน โรงเรียนทหารปืนใหญ่ ศูนย์การทหารปืนใหญ่ ค่ายพหลโยธิน จังหวัดลพบุรี
เลอพงศ์ สะเดา ;มหาวิทยาลัยราชภัฏเทพสตรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
4428.0071 (26)
(1) Investigation the needs of short-term international volunteer English language facilitators
Duwe, Eric S. ;มหาวิทยาลัยพายัพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) Investigating factors that motivate students' oral interaction in a communicative-language-teaching classroom
Naw Klo Say Wah ;มหาวิทยาลัยพายัพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) The effectiveness of an alternative pre-elementary EFL program in Sakhon Nakorn Province
Timmermeyer, Kyle ;มหาวิทยาลัยพายัพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) Investigating the effect of dialogue journals in developing the writing accuracy and writing fluency of English language learners in a non-formal educational setting
Sandell, Angela ;มหาวิทยาลัยพายัพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) The effects of online peer feedback and teacher feedback on the writing ability of high vocational certificate students
Sabai Jumpahom ;มหาวิทยาลัยพายัพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6)
วิชัย สิงห์ซอม ;มหาวิทยาลัยราชภัฏจันทรเกษม (งานวิจัย/Research report)
(7) Implementation of integrated play-based and brain-based curriculum to enhance English listening and speaking skills for communication of preschool students in Myanmar
Cer Sin Thluai House ;มหาวิทยาลัยพายัพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(8) Effects of direct and indirect written corrective feedback on Bhutanese learner's grammatical accuracy and syntactic complexity
Sonam Zangpo Sherpa ;มหาวิทยาลัยพายัพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(9) The effects of modified Kagan cooperative learning model on English oral communication ability of Bhutanese students
Singay ;มหาวิทยาลัยพายัพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(10) The effects of the integration of Challenge Based Learning (CBL) with MALL on critical thinking and perceptions of EFL secondary school learners
Aungsana Pamaranon ;มหาวิทยาลัยพายัพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(11) Project-based learning through social network sites to affect Myanmar learners' written communication skills in English
Zaw Hkawng ;มหาวิทยาลัยพายัพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(12) The effects of the use of literature in intercultural language teaching and learning on Thai students' critical reading skills and cultural awareness
Tae, Hyun Kwon ;มหาวิทยาลัยพายัพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(13) The effects of task-based intercultural communicative language teaching on Taiwanese students' English oral presentation skills and cultural knowledge
Parker, Cory ;มหาวิทยาลัยพายัพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(14) The effects of the integration of Scaffolds and Reciprocal Peer Tutoring (SRPT) in process writing instruction on academic writing and metacognitive regulation skills of Thai students in a public university
Sombat Moontha ;มหาวิทยาลัยพายัพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(15) Investigating the impact of self-directed learning model on self-assessment and descriptive writing ability among the ninth grade Bhutanese ESL learners
Chophel, Kinzang ;มหาวิทยาลัยพายัพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(16) Improving ninth-grade Bhutanese students' descriptive writing skills through the integration of scaffolding strategies with the writing process approach
Kalden, Mon Bir ;มหาวิทยาลัยพายัพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(17) The integration of interactive writing through technology-mediated English course in enhancing the students' writing skills
Hosseini, Seyed Saber Alavi ;มหาวิทยาลัยพายัพ (งานวิจัย/Research report)
(18) The development of a communicative English training curriculum for counter clerks in retailing convenience stores in Chiang Mai province
Patchara Boonteerarak;Ratchadaporn Jenwachirapong;Sureepan Thepud;Sureewan Chantraboon ;มหาวิทยาลัยพายัพ (งานวิจัย/Research report)
(19) The study of the effectiveness of English training course in enhancing English intelligibility of registrar office personnel
Sonporn Sirikhan ;มหาวิทยาลัยพายัพ (งานวิจัย/Research report)
(20) Designing and developing a self-study English for specific purposes curriculum for personnel of transportation business
Perl Wattanakul ;มหาวิทยาลัยพายัพ (งานวิจัย/Research report)
(21) A study of the implementation of mother tongue-based language education in facilitating English language learning skills for Thai higher education students
Nitinath Bunmak ;มหาวิทยาลัยพายัพ (งานวิจัย/Research report)
(22) Enhancing writing proficiency and metacognitive skills of 6th grade Bhutanese ESL students through collaborative writing process
Pema Chodup ;มหาวิทยาลัยพายัพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(23) Investigating teachers' oral corrective feedback and students' uptake of grade 6 Bhutanese primary classroom
Tashi Wangchuk ;มหาวิทยาลัยพายัพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(24) A documentary study of the integration of intercultural communicative competence in Bhutan's English curriculum for key stage II
Sonam Lhamo ;มหาวิทยาลัยพายัพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(25) Investigating the effects of extensive reading through the self-direct learning model to enhance reading comprehension and reading motivation of Bhutanese students
Pema Dorji ;มหาวิทยาลัยพายัพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(26) Translanguaging in English medium instruction at a private university in Thailand : an autoethnographic case study of a writing teacher's experience
Yang, Shizhou ;มหาวิทยาลัยพายัพ (งานวิจัย/Research report)
5428.00712 (2)
(1) ผลการใช้เกมเพื่อพัฒนาความสามารถในการสื่อสารและแรงจูงใจในการเรียนวิชาภาษาอังกฤษของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 1
วันเพ็ญ เรือนทอง ;มหาวิทยาลัยราชภัฏเทพสตรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) Promoting intercultural competence using different versions of Cinderella stories for upper secondary school learners
Siriphon Wongsuban ;มหาวิทยาลัยบูรพา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
6428.00712 ก383ก 2554 (1)
(1) การเปรียบเทียบผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนและเจตคติต่อการเรียนภาษาอังกฤษของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 4 โดยใช้รูปแบบการสอนซิปปา (CIPPA MODEL) กับรูปแบบการสอนตามวัฏจักรการเรียนรู้ (MAT)
กัญญา แสงสว่าง ;มหาวิทยาลัยราชภัฏเทพสตรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
7428.00712 ธ231ก 22 (1)
(1) การพัฒนาหลักสูตรฝึกอบรมเรื่องการสอนแบบบูรณาการทักษะภาษาอังกฤษเพื่อการสื่อสารสำหรับครูผู้สอนวิชาภาษาอังกฤษระดับมัธยมศึกษาตอนต้นโรงเรียนขยายโอกาสทางการศึกษา สังกัดกรุงเทพมหานคร
ธนากร ทองประยูร ;มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
8428.0072 (1)
(1) ชื่อเรื่องงานวิจัยการศึกษาผลสัมฤทธิ์การเรียนรู้ทางด้านคำศัพท์ภาษาอังกฤษจากการสอนที่ใช้แบบฝึกหัดมีเกมประกอบของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 1/12 โรงเรียนราชดำริ
ศุภรานันท์ เพียสีนุย ;มหาวิทยาลัยราชภัฏจันทรเกษม (งานวิจัย/Research report)
9428.0076 (2)
(1) A Study of Change in attitude, belief and knowledge in language testing and assessment: a case study of teachers at the English division, Chiang Mai University
Bordin Chinda ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (งานวิจัย/Research report)
(2)
ณัฐพัชร สายเสนา ;มหาวิทยาลัยราชภัฏจันทรเกษม (งานวิจัย/Research report)
10428.00785 (1)
(1) Effects of engage-study-activate method on speaking ability of grade 6 students
Meena Thonkhong ;มหาวิทยาลัยราชภัฏบุรีรัมย์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
ปีที่สร้างเอกสาร
หัวเรื่อง
ผู้สร้างสรรค์ผล งาน
    กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 1
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 286
รวม 287 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 2,404 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 11 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 5 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 1 ครั้ง
รวม 2,421 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.133
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.101