แจ้งเอกสารไม่ครบถ้วน, ไม่ตรงกับชื่อเรื่อง หรือมีข้อผิดพลาดเกี่ยวกับเอกสาร ติดต่อที่นี่ ==>
หากไม่มีอีเมลผู้รับให้กรอก thailis-noc@uni.net.th ติดต่อเจ้าหน้าที่เจ้าของเอกสาร กรณีเอกสารไม่ครบหรือไม่ตรง

Sichuan service usage intention on private education and training institutions under the double reduction policy

ThaSH: Private education -- service usage -- The Double reduction policy -- Research
ThaSH: Training institutions -- service usage -- The Double reduction policy -- Research
LCSH: Business Administration -- Research
North Bangkok University
Address: BANGKOK
Email: library@northbkk.ac.th
Role: Advisors
Role: Advisors
Modified: 2023-04-13
Issued: 2566-04-13
วิทยานิพนธ์/Thesis
application/pdf
tha
Spatial: Sichuan
Descipline: Management
©copyrights มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
RightsAccess:
ลำดับที่.ชื่อแฟ้มข้อมูล ขนาดแฟ้มข้อมูลจำนวนเข้าถึง วัน-เวลาเข้าถึงล่าสุด
1 ZENG CHONGJUN.pdf 1.01 MB
ใช้เวลา
0.045675 วินาที

Zeng Chongjun
Title Contributor Type
Sichuan service usage intention on private education and training institutions under the double reduction policy
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Zeng Chongjun
Watt Mong Kwan Jacky
Pattama Roopsuwankun
วิทยานิพนธ์/Thesis
Watt Mong Kwan Jacky
Title Creator Type and Date Create
Sichuan service usage intention on private education and training institutions under the double reduction policy
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
Zeng Chongjun
วิทยานิพนธ์/Thesis
Working intention on overseas state-aided construction projects under the one belt one road policy for Beijing state-owned enterprises
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
Chen Junhao
วิทยานิพนธ์/Thesis
Guizhou consumer purchase intention on national brands under the background of cultural confidence
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
Yin Bingyu
วิทยานิพนธ์/Thesis
Usage intention to use third-party channels for hpv vaccine appointments among chengdu female group
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
Li Jiani
วิทยานิพนธ์/Thesis
KOL marketing on the purchase intention of Guizhou consumers' beauty brands in the era of self-media
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
He Ningli
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Influence mechanism of the new retail model on consumer intention to buy snack food in Guizhou
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
Qian Wei
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Influence mechanism of the integration of industry and education on the satisfaction of talents in Guizhou network engineering
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
Shen Zhihui
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Student of The Internet Celebrity Economy in College Students Consumption Behavior in Cosmetics Marketing in Sichuan
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
Gong Yun
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Influence of Live Streaming on Unique Agricultural Product Sales on Sichuan Consumer Purchase Intention
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
Zhang Yiwen
วิทยานิพนธ์/Thesis
An Empirical Study on The Online Buying Intention of Fresh Agricultural Products Consumers Through Guiyang Online Shopping Platforms
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
Ma Chan
วิทยานิพนธ์/Thesis
An Analysis of Customer Usage Intention of Artifcial Intelligece Veterinary Drug Consultation System in Southwest China
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
Zhao Ruyu
วิทยานิพนธ์/Thesis
An Analysis of The Digital Improvement for Online Food Shopping on Chengdu Residents Consumer Usage Intention
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
Yang Shanshan
วิทยานิพนธ์/Thesis
An Analysis of The Digital Improvement for Online Food Shopping on Chengdu Residents Consumer Usage Intention
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
Yang Shanshan
วิทยานิพนธ์/Thesis
Relationship of Network Marketing on Knitting Brands Based on The Stimulus-Organism-Response Framework in Sichuan of China
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
Zheng Zhongxi
วิทยานิพนธ์/Thesis
An Empirical Study on Student Satisfaction for Library Service at Guizhou University of Finance and Economics
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
Xie Pinqiu
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Influence of Experiential Marketing on Sichuan Consumers Purchase Intention to Buy Sd Liquor Based on Sor Theory
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
Yang Tian
วิทยานิพนธ์/Thesis
A Study of Blind Box Product Hunger Marketing Strategy Based on Guizhou Consumer Purchase Intention
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
He Ningxin
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Study of Online Banking Service Influencing Factors on Chengdu Commercial Bank Customer Usage Intention
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun.
Liu Shuang
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Study of Consumer Credit in Chengdu Cillege Study Buying Behavior on Electronic Products
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
Tuo Siqi
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Study of Sichuan University Student Consumption Intention on the New Apparel Trend
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
Sun Jing
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Influencing factors of the usage intention in healthcare institutions for the Sichuan silver hair group
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky
Fu Yingxue
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Influencing factors of Sichuan consumers' usage willingness in online knowledge payment platforms
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky
Du Qingqing
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Influence of human resources strategy on the work engagement of Sichuan migrant youth groups
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky
He Jie
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Influencing factors of study intention of training courses for secondary-level constructors in Beijing
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky
Huang Bingying
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Influencing mechanism of apparel retail marketing management in Chengdu consumers' purchase intention
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky
Liang Siyue
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Influencing factors of Sichuan tourism promotion strategies on local travelers’ intentions in the post-pandemic era
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky
Liu Yu
วิทยานิพนธ์/Thesis
An Empirical study on the impact mechanism of big data-based precision push models on consumers online buying behavior in the southwest district of China
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
Luo Shuren
วิทยานิพนธ์/Thesis
A Research on online game marketing strategy based on consumer buying intention in Guizhou of China
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
Liu Shenghong
วิทยานิพนธ์/Thesis
A Study of the influencing factors of Sichuan online consumer shopping experience in purchase intention
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
Tian Changhao
วิทยานิพนธ์/Thesis
A Research on the enhancement of Guangxi traditional high school to smart classroom for developing better students' learning behaviors
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
Xie Changcheng
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Study on E-Commerce based on agribusiness model for improving the operational satisfaction of community farming business at Shouguang city, China
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
Liu Changping
วิทยานิพนธ์/Thesis
An Empirical study on the influence mechanism of charitable donations of small and medium-sized enterprises on corporate reputation in Sichuan, China
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
Gao Shanya
วิทยานิพนธ์/Thesis
An Empirical research on cosmetic lipstick sales under c2c e-commerce platform for consumers' purchase intention in Dazhou of China
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
Ye Zhouping
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Empirical study on consumers' recognition through B2C mobile e-commerce platform for brand equity in Sichuan
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
Zhang Xiong
วิทยานิพนธ์/Thesis
The influencing factors of human resource management of Guizhou private higher education on teachers’ job retention
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky
Ban Lintao
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Influence mechanism of Sichuan young people's intention to purchase tourism services in the post-pandemic era
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky
Li Jin
วิทยานิพนธ์/Thesis
Influencing factors of celebrity livestreaming on Guizhou college students' purchase intention in the post-pandemic era
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky
Pan Tingting
วิทยานิพนธ์/Thesis
Influencing factors of Yinchuan female purchase intention on consumption of fermented alcoholic beverage
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky
Shen Zihan
วิทยานิพนธ์/Thesis
Influencing factors of brand recognition of women's clothing consumers in Sichuan under the
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky
Xiao Caiyan
วิทยานิพนธ์/Thesis
Impact of SME corporate culture development on organizational belonging of Guiyang generation z employees
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky
Zhai Jing
วิทยานิพนธ์/Thesis
Influencing factors on Yangzhou fertile women for consumption intention of confinement care clubs under the multiple birth policy
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky
Zhang Xiaojie
วิทยานิพนธ์/Thesis
Influence factors of Guizhou students selection intention on overseas study education services
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky
Yang Binhong
วิทยานิพนธ์/Thesis
Influencing factors of purchase intention on the healthcare products for the middle-aged and elderly consumers in the Yangtze river delta region in the post-pandemic era
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky
Zhang Hengyu
วิทยานิพนธ์/Thesis
Influencing factors of purchase intention of internet financial products for Guiyang silver-haired consumers
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky
Zhang Hongyi
วิทยานิพนธ์/Thesis
Influencing factors of livestreaming marketing on Chengdu consumers' purchase intention based on the SOR model
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky
Leng Sijing
วิทยานิพนธ์/Thesis
Pattama Roopsuwankun
Title Creator Type and Date Create
Impact of service quality on customer satisfaction: evidence from the dining and catering services in Chengdu city, China
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Pattama Roopsuwankun;Rapassa Roung-onnam
Cheng Diyuan
วิทยานิพนธ์/Thesis
The impact of retailing service strategy influencing customer loyalty toward supermarket shopping in Hebei of China
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Pattama Roopsuwankun;Rapassa Roung-onnam
Xu, Yan
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Influencial factors of pay satisfaction related to staff turnover intention in rural commercial banks at Yuncheng in China
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Pattama Roopsuwankun;Rapassa Roung-onnam
Yingchun, Cheng
วิทยานิพนธ์/Thesis
Factors influencing students’ convenience store shopping of fast moving consumer goods at Taiyuan of Shanxi, China
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Pattama Roopsuwankun;Rapassa Roung-onnam
Yaru, Zhang
วิทยานิพนธ์/Thesis
Sichuan service usage intention on private education and training institutions under the double reduction policy
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
Zeng Chongjun
วิทยานิพนธ์/Thesis
Working intention on overseas state-aided construction projects under the one belt one road policy for Beijing state-owned enterprises
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
Chen Junhao
วิทยานิพนธ์/Thesis
Guizhou consumer purchase intention on national brands under the background of cultural confidence
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
Yin Bingyu
วิทยานิพนธ์/Thesis
Usage intention to use third-party channels for hpv vaccine appointments among chengdu female group
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
Li Jiani
วิทยานิพนธ์/Thesis
KOL marketing on the purchase intention of Guizhou consumers' beauty brands in the era of self-media
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
He Ningli
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Influence mechanism of the new retail model on consumer intention to buy snack food in Guizhou
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
Qian Wei
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Influence mechanism of the integration of industry and education on the satisfaction of talents in Guizhou network engineering
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
Shen Zhihui
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Student of The Internet Celebrity Economy in College Students Consumption Behavior in Cosmetics Marketing in Sichuan
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
Gong Yun
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Influence of Live Streaming on Unique Agricultural Product Sales on Sichuan Consumer Purchase Intention
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
Zhang Yiwen
วิทยานิพนธ์/Thesis
An Empirical Study on The Online Buying Intention of Fresh Agricultural Products Consumers Through Guiyang Online Shopping Platforms
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
Ma Chan
วิทยานิพนธ์/Thesis
An Analysis of Customer Usage Intention of Artifcial Intelligece Veterinary Drug Consultation System in Southwest China
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
Zhao Ruyu
วิทยานิพนธ์/Thesis
An Analysis of The Digital Improvement for Online Food Shopping on Chengdu Residents Consumer Usage Intention
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
Yang Shanshan
วิทยานิพนธ์/Thesis
An Analysis of The Digital Improvement for Online Food Shopping on Chengdu Residents Consumer Usage Intention
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
Yang Shanshan
วิทยานิพนธ์/Thesis
Relationship of Network Marketing on Knitting Brands Based on The Stimulus-Organism-Response Framework in Sichuan of China
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
Zheng Zhongxi
วิทยานิพนธ์/Thesis
An Empirical Study on Student Satisfaction for Library Service at Guizhou University of Finance and Economics
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
Xie Pinqiu
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Influence of Experiential Marketing on Sichuan Consumers Purchase Intention to Buy Sd Liquor Based on Sor Theory
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
Yang Tian
วิทยานิพนธ์/Thesis
A Study of Blind Box Product Hunger Marketing Strategy Based on Guizhou Consumer Purchase Intention
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
He Ningxin
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Study of Online Banking Service Influencing Factors on Chengdu Commercial Bank Customer Usage Intention
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun.
Liu Shuang
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Study of Consumer Credit in Chengdu Cillege Study Buying Behavior on Electronic Products
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
Tuo Siqi
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Study of Sichuan University Student Consumption Intention on the New Apparel Trend
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
Sun Jing
วิทยานิพนธ์/Thesis
An Empirical study on the impact mechanism of big data-based precision push models on consumers online buying behavior in the southwest district of China
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
Luo Shuren
วิทยานิพนธ์/Thesis
A Research on online game marketing strategy based on consumer buying intention in Guizhou of China
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
Liu Shenghong
วิทยานิพนธ์/Thesis
A Study of the influencing factors of Sichuan online consumer shopping experience in purchase intention
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
Tian Changhao
วิทยานิพนธ์/Thesis
A Research on the enhancement of Guangxi traditional high school to smart classroom for developing better students' learning behaviors
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
Xie Changcheng
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Study on E-Commerce based on agribusiness model for improving the operational satisfaction of community farming business at Shouguang city, China
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
Liu Changping
วิทยานิพนธ์/Thesis
An Empirical study on the influence mechanism of charitable donations of small and medium-sized enterprises on corporate reputation in Sichuan, China
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
Gao Shanya
วิทยานิพนธ์/Thesis
An Empirical research on cosmetic lipstick sales under c2c e-commerce platform for consumers' purchase intention in Dazhou of China
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
Ye Zhouping
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Empirical study on consumers' recognition through B2C mobile e-commerce platform for brand equity in Sichuan
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
Zhang Xiong
วิทยานิพนธ์/Thesis
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 15
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 3,086
รวม 3,101 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 175,178 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 641 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 441 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 47 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 42 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 8 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 2 ครั้ง
มหาวิทยาลัยการกีฬาแห่งชาติ = 2 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสงฆ์ = 1 ครั้ง
รวม 176,362 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.132
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.48