แจ้งเอกสารไม่ครบถ้วน, ไม่ตรงกับชื่อเรื่อง หรือมีข้อผิดพลาดเกี่ยวกับเอกสาร ติดต่อที่นี่ ==>
หากไม่มีอีเมลผู้รับให้กรอก thailis-noc@uni.net.th ติดต่อเจ้าหน้าที่เจ้าของเอกสาร กรณีเอกสารไม่ครบหรือไม่ตรง

Global englishes-informed pedagogy in a Chinese context: a case study of university students
การเรียนการสอนแบบนานาภาษาอังกฤษโลกในบริบทจีน: กรณีศึกษาของนักศึกษาในระดับมหาวิทยาลัย

keyword: Global English Awareness
ThaSH: English language -- Teaching
; Linguistics
Suranaree University of Technology. The Center for Library Resources and Educational Media
Address: NAKHON RATCHASIMA
Email: library@sut.ac.th
Role: Thesis Advisor
Created: 2019
Modified: 2022-11-16
Issued: 2022-11-16
วิทยานิพนธ์/Thesis
application/pdf
eng
©copyrights Suranaree University of Technology
RightsAccess:
ลำดับที่.ชื่อแฟ้มข้อมูล ขนาดแฟ้มข้อมูลจำนวนเข้าถึง วัน-เวลาเข้าถึงล่าสุด
1 Abstract.pdf 508.33 KB1 2024-08-06 18:32:23
2 Fulltext.pdf 3.45 MB2 2025-06-05 12:35:10
ใช้เวลา
0.044229 วินาที

Lu Huashan
Title Contributor Type
Global englishes-informed pedagogy in a Chinese context: a case study of university students
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี
Lu Huashan
Adcharawan Buripakdi
วิทยานิพนธ์/Thesis
Adcharawan Buripakdi
Title Creator Type and Date Create
การยอมรับและทัศนคติของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาในประเทศไทยที่มีต่อ ความหลากหลายของภาษาอังกฤษ
มหาวิทยาลัยวลัยลักษณ์
Adcharawan Buripakdi
Phitsinee Koad
วิทยานิพนธ์/Thesis
Cultural representations and ideological construction in chinese junior high school english textbooks-a critical discourse analysis and semiotic approach
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี
Adcharawan Buripakdi
Qin, Xin
วิทยานิพนธ์/Thesis
An investigation into learners' decision-making processes in self-organizing learning systems for efl learners
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี
Adcharawan Buripakdi
Natthika Boonrasamee
วิทยานิพนธ์/Thesis
Global englishes-informed pedagogy in a Chinese context: a case study of university students
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี
Adcharawan Buripakdi
Lu Huashan
วิทยานิพนธ์/Thesis
English as a foreign language postgraduate thesis writing: identity construction and a transition from graduate student writers to thesis writers in a university in Thailand
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี
Adcharawan Buripakdi
Wu, Daping
วิทยานิพนธ์/Thesis
A critical discourse analysis of values embedded in Chinese college english listening and speaking textbooks: the perspectives of neoliberalism and unequal englishes frameworks
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี
Adcharawan Buripakdi
He, Jing
วิทยานิพนธ์/Thesis
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 8
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 2,509
รวม 2,517 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 212,447 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 681 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 553 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 49 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 43 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 24 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 5 ครั้ง
มหาวิทยาลัยการกีฬาแห่งชาติ = 4 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสงฆ์ = 1 ครั้ง
รวม 213,807 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.48