แจ้งเอกสารไม่ครบถ้วน, ไม่ตรงกับชื่อเรื่อง หรือมีข้อผิดพลาดเกี่ยวกับเอกสาร ติดต่อที่นี่ ==>
หากไม่มีอีเมลผู้รับให้กรอก thailis-noc@uni.net.th ติดต่อเจ้าหน้าที่เจ้าของเอกสาร กรณีเอกสารไม่ครบหรือไม่ตรง

The Factors of Experiential Value and Technology Acceptance Effects on Customer Satisfaction on Online Fitness Apps Users Continuance Intention to Use in Guangxi, China.

Organization : University of the Thai Chamber of Commerce
LCSH: Consumer satisfaction -- China
LCSH: Experiential Value
LCSH: Continuance Intention
LCSH: Online Fitness Apps
LCSH: Technology Acceptance
Abstract: The purpose of this paper is to demonstrate the factors of Experiential Value (EV) and Technology Acceptance (TA) effects on Satisfaction on online fitness apps users’ Continuance Intention (CI). Aesthetics (AES) and Customer Return on Investment (CROI) as the sub variables of Experiential Value (EV), Perceived Usefulness (PU), Perceived Ease of Use (PEOU) and Perceived enjoyment (PE) as the sub variables of Technology Acceptance (TA). In recent years, the usage of online fitness apps has become a new trend in China, especially during the COVID-19 outbreak, when the number of users increased rapidly. In this study took 405 valid questionnaire respondents data from Guangxi, China to analysis. The results shown that Customer Return on Investment (CROI), Perceived Usefulness (PU), Perceived Ease of Use (PEOU), Perceived Enjoyment (PE) have positive effect on satisfaction (SAT). Perceived Usefulness (PU), Perceived Ease of Use (PEOU), Perceived Enjoyment (PE) and Satisfaction (SAT) have positive effect on Continuance Intention (CI), Aesthetics (AES) has no effect on Satisfaction (SAT). Experiential Value (EV) have considered as partial effect on Satisfaction (SAT). Technology Acceptance (TA) have positive effect on Continuance Intention (CI). We totally collected 489 questionnaire respondents through WENJUANXING professional online questionnaire distribute channel, there are 405 valid respondents after data clean. According the data set analysis result of demographic part, the female portion (68.9%) was bigger than male portion (31.1%), the mainly generation level was 18-30 years old level (75.8%). The education level of the respondents on two mainly level, which were junior college (38.8%) and bachelor degree (34.3%). There is generally in two level of monthly income, which were less than 2500 CNY (41.2%) and 2501-4000 CNY (22.7%). The most often used online fitness app was Keep (35.3%), the second was Huawei yun dong jiang kang (15.8%), there is strongly competition in this online fitness industry. The frequency of using online fitness app generally on three level, which were once a week (43.2%), twice a week (17.5%), and every day (17.3%)
University of the Thai Chamber of Commerce. Central Library
Address: BANGKOK
Email: library@utcc.ac.th
Role: advisor
Created: 2022
Modified: 2022-10-31
Issued: 2022-10-27
วิทยานิพนธ์/Thesis
application/pdf
CallNumber: 658.812 / Z68f
eng
©copyrights University of the Thai Chamber of Commerce
RightsAccess:
ลำดับที่.ชื่อแฟ้มข้อมูล ขนาดแฟ้มข้อมูลจำนวนเข้าถึง วัน-เวลาเข้าถึงล่าสุด
1 314923.pdf 1.65 MB1 2024-02-05 15:15:08
ใช้เวลา
0.042173 วินาที

Zijian, Dai.
Title Contributor Type
The Factors of Experiential Value and Technology Acceptance Effects on Customer Satisfaction on Online Fitness Apps Users Continuance Intention to Use in Guangxi, China.
มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย
Zijian, Dai.
Panita Surachaikulwattana
วิทยานิพนธ์/Thesis
Panita Surachaikulwattana
Title Creator Type and Date Create
The Impact of ecommerce service quality of B2C E-Commerce on customer loyalty in China
มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย
Panita Surachaikulwattana
Xinwen, Wu.
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Factors of Experiential Value and Technology Acceptance Effects on Customer Satisfaction on Online Fitness Apps Users Continuance Intention to Use in Guangxi, China.
มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย
Panita Surachaikulwattana
Zijian, Dai.
วิทยานิพนธ์/Thesis
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 15
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 2,523
รวม 2,538 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 227,275 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 403 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 318 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 171 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 68 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 28 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 9 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสงฆ์ = 7 ครั้ง
รวม 228,279 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.133
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.124