แจ้งเอกสารไม่ครบถ้วน, ไม่ตรงกับชื่อเรื่อง หรือมีข้อผิดพลาดเกี่ยวกับเอกสาร ติดต่อที่นี่ ==>
หากไม่มีอีเมลผู้รับให้กรอก thailis-noc@uni.net.th ติดต่อเจ้าหน้าที่เจ้าของเอกสาร กรณีเอกสารไม่ครบหรือไม่ตรง

The desirable product features for urban farming kits in Thai market

keyword: Urban farming kit
LCSH: Urban agriculture -- Thailand
; Organic food
LCSH: Natural foods -- Thailand
; Healthy product
; Customer behavior
; Consumers' attitude
Abstract: The desirable product features for urban farming kits in Thai market is the study that focuses on studying customer behavior toward urban farming kits, the small DIY set for plant the vegetable such as small sunflower, mushroom or the mint, in aspect of perception, attitude and behavior in order to develop the desirable features for this product. The farming kit is an attractive products that matches with the needs of many people in a developed county but it is still lacks of development in Thailand. The research objective is allocated in many areas to cover all related factors in order to design the most desirable product features. The study perspective starts from the industry overview, exploration of customer perception, measurement of customer attitudes, describe the segmentation and measure the key important factors in purchasing the product. From the research results, there are 3 groups of people who are interested in the product 1. People who like cooking 2. People who like to plant the tree 3. People who are considering an organic and healthy product. Although the concept of urban farming kit in Thailand is very attractive but there are many barriers in current market that obstruct the product especially in channel and communication
Thammasat University. Thammasat University Library
Address: BANGKOK
Email: preserv@tu.ac.th
Role: advisor
Created: 2015
Modified: 2564-09-02
Issued: 2021-09-02
วิทยานิพนธ์/Thesis
application/pdf
eng
DegreeName: Master of Science
Descipline: Marketing
©copyrights Thammasat University
RightsAccess:
ลำดับที่.ชื่อแฟ้มข้อมูล ขนาดแฟ้มข้อมูลจำนวนเข้าถึง วัน-เวลาเข้าถึงล่าสุด
1 3954supajet.pdf 1.23 MB3 2021-09-08 23:02:41
ใช้เวลา
0.020251 วินาที

Supajet Trakarnsiriwanich
Title Contributor Type
The desirable product features for urban farming kits in Thai market
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Supajet Trakarnsiriwanich
Miller, Kenneth E.
วิทยานิพนธ์/Thesis
Miller, Kenneth E.
Title Creator Type and Date Create
The attitude of Thai SMEs owner towards money management
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Chantima Thongphueak
วิทยานิพนธ์/Thesis
How could government encourage Bangkok-citizen exercise and recreation in public park
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Nuttaporn Suteetasana
วิทยานิพนธ์/Thesis
The perception of customers toward Thai herbal skin care in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Nonglak Udombunvai
วิทยานิพนธ์/Thesis
The study of how do automobile accessories help enhance life-satisfaction and reflect self image of Thai consumer
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Nitiporn Taweephoncharoen
วิทยานิพนธ์/Thesis
Perceptions and attitudes of beauty and its effect towards self-eteem of urban women in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Sudapa Narkveg
วิทยานิพนธ์/Thesis
The effectiveness of celebrity endorsement for exercising and health concious towards Thai-women
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Sukanda Saktaweewong
วิทยานิพนธ์/Thesis
Importing for another international beer brand to enter the Thai market
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Sukrita Rojvattanakarn
วิทยานิพนธ์/Thesis
Key success factors and key constraints of startup small businesses in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Tassaporn Techapairat
วิทยานิพนธ์/Thesis
Perceived effect of violent gaming software on children by their parent in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Tawadpong Methaveranon
วิทยานิพนธ์/Thesis
The effect of dermatology and cosmetic surgery clinic advertisement on female self-perception
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Sunisa Limthongsakul
วิทยานิพนธ์/Thesis
The study of consumer behavior toward low calorie food & beverage products in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Suthida Chavalertsakul
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of perception, influencing factors and intention to exercise Thai boxing among Thai women
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Usamas Taweephoksomboon
วิทยานิพนธ์/Thesis
Investigation of how Kate Spade (Thailand) undertakes marketing to minimize gray market international imports
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Thapana Kongkaprasert
วิทยานิพนธ์/Thesis
Spending and saving behaviour of Thai young adults
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Waristha Ratanashevorn
วิทยานิพนธ์/Thesis
Community and buyer perceived perceptions of the First-Time Car Buyer Tax Rebate Program in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Nuttachart Sirisithichote
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of the factors that influence customer decision regarding the purchase of clothing from online channels
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Sukit Hongnaruchai
วิทยานิพนธ์/Thesis
Thai consumers attitude toward food traceability system in processed meat products
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Ratapa Awachinda
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of factors influencing the purchase of baby bottle cleanser among millennial parents in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Panitta Phothapaeree
วิทยานิพนธ์/Thesis
Key factors that influence baby boomer generation to buy smartphones in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Phatra Kaewjaroenpisan
วิทยานิพนธ์/Thesis
Global warming awareness, attitudes and purchase intention toward hypermarkets/supermarkets without free plastic bags in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Yanisa Chao
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of factors that influence consumer behavior of gold saving toward online platforms
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Teerapat Tewarueangsap
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of key factors influencing the intention of Thai consumers in purchasing books online
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Nathamon Winnavoravej
วิทยานิพนธ์/Thesis
How health benefits written on sauce labels affect and impact the behaviors of consumers living in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Mahaphon Aramsaerewong
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of factor affecting consumer decision making in planning a trip to travel abroad for Thai travelers
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Kantana Hongkaew
วิทยานิพนธ์/Thesis
Factors that influence ordering online and collecting offline for fashion products
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Jamorn Jaroencheep
วิทยานิพนธ์/Thesis
Influential factors of Thai generation Y toward booking accommodations in secondary city of Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Nongnapat Maneekam
วิทยานิพนธ์/Thesis
Study of factors that influence Thai people to contribute a monetary donation to charities in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Chonticha Sutharom
วิทยานิพนธ์/Thesis
Factors influencing purchasing decision of lipstick consumers among Thai women
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Chanya Siriphannon
วิทยานิพนธ์/Thesis
Influence of Thailand 4.0 towards the design of future kiosk top-up machine
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Czarina Laya Tanprasert
วิทยานิพนธ์/Thesis
Marketing strategy for nonprofit organisation: a study of Thai charity foundation marketing communication
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Siwaporn Wongma
วิทยานิพนธ์/Thesis
Understanding factors affecting the decision to do public volunteering: a study on marketing communication
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Teerapong Serng-adichaiwit
วิทยานิพนธ์/Thesis
Purchasing behavior and decision making on Instagram for Thai SMEs fashion shoe brands by Thai female consumers in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Phupana Kandchand
วิทยานิพนธ์/Thesis
The study on consumer behavior in purchasing dog food and perception towards biologically appropriate raw food (BARF) for dogs in Bangkok Metropolitan
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Suchinda Poocharoen
วิทยานิพนธ์/Thesis
Marketing methods through social media and level of engagement for beer and whisky
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Erawadee Soonthararak
วิทยานิพนธ์/Thesis
How to effectively communicate to small business owners for changes in labor regulation
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Anyamanee Chanasakol
วิทยานิพนธ์/Thesis
Attitudes towards mobile dating applications of Thai users
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Nisakorn Thongsawatwattana
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of perception towards high-quality beef and related health concern of Thais in Bangkok urban area
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Trit Siriporntanakul
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of the perception of Thai cryptocurrency investors towards digital currency market
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Natnicha Tangwattanarat
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of customer behavior in selecting music streaming applications in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Monchaya Danviriyakul
วิทยานิพนธ์/Thesis
The study of how online reviews influence consumer independent restaurant selection
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Pranpariya Cheksaengrat
วิทยานิพนธ์/Thesis
Usage of mobile banking and its effects on consumer behavior in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Chana Silparcha
วิทยานิพนธ์/Thesis
Social commerce and the fashion goods purchasing behavior of Thai female on Instagram
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Thaphanee Rojrungrueangkit
วิทยานิพนธ์/Thesis
The influence of online media on Thai consumers decision making process towards domestic hotels
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Yattikorn Krittayanurak
วิทยานิพนธ์/Thesis
Thai therapeutic massage promoting health: the study of customer perceived value
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Thatchai Kongkaew
วิทยานิพนธ์/Thesis
Factor influencing the adoption process of cloud accounting software for Thai SME business
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Thamonporn Simapivapan
วิทยานิพนธ์/Thesis
Customer buying decision process using online platform for online food delivery in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Thanakrit Kitthanadeachakorn
วิทยานิพนธ์/Thesis
Measurement of awareness and attitudes towards foster homes and gift giving methods
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Cousins, Alexander Anon
วิทยานิพนธ์/Thesis
Perceptions of barriers to reduce weight of overweight and obese adults in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Napharat Tangkittithaworn
วิทยานิพนธ์/Thesis
The study of factors that influence consumers to adopt Prompt Pay (e-payment) in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Proedphan Klubkhan
วิทยานิพนธ์/Thesis
The study on parents' criteria in choosing a primary school for their children in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Nattakrit Shewaraksakul
วิทยานิพนธ์/Thesis
The study of consumers' behavior toward Samsung's Galaxy gift e-coupon redemption in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Virin Kobkitsakul
วิทยานิพนธ์/Thesis
The study of peer-to-peer relationship that contribute to the growth of sharing economy in Thai society
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Nuntanut Techamahachai
วิทยานิพนธ์/Thesis
The study of consumers' perceptions toward using Korean Wave as an endorsement to the brand in the automotive industry in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Rosesanant Punithipandkul
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of high school student' satisfaction and expectation toward English tutorial schools in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Ananyaporn Porpanitchakorn
วิทยานิพนธ์/Thesis
Thai consumers' behavior and attitude towards purchasing products from social enterprises
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Panida Jiravarnsirikul
วิทยานิพนธ์/Thesis
The influence of sales promotion on Thai customers purchase decision for transportation service application : a case study of Grab and Uber in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Chanoknun Suriyamongkol
วิทยานิพนธ์/Thesis
Influences on customers' decision of using Thai herbal medicine in Bangkok area
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Tunyarat Chankaew
วิทยานิพนธ์/Thesis
Thai millennial women in Bangkok area decision journey towards purchasing fashion jewelry in online channel
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Phanurit Tiyasophonjit
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of the influential factors of multi-brand store toward Thai online fashion brands
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Piyaporn Silapaouychai
วิทยานิพนธ์/Thesis
Influence of the Samsung Galaxy Note 7's battery problem on consumer perception and intention to purchase Samsung smartphone in the future
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Supak Apitanawit
วิทยานิพนธ์/Thesis
Perception, attitude, and influential factors towards booking an accommodation via online travel agency websites
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Siwapa Kachasumrit
วิทยานิพนธ์/Thesis
The influence of social media on silver age Thai tourists towards decision making of buying international package tours from travel agencies
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Pummarin Teradirek
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of Thai consumer behavior towards cloud storage services
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Piyathida Prasopphakdi
วิทยานิพนธ์/Thesis
The effect of social enterprise's consumer emotional connection on consumer behavior
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Pattrarat Tangnisaitrong
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of the consumption of brown rice in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Orakran Kliewpiya
วิทยานิพนธ์/Thesis
Perception, behavior, and key decision making in consuming healthy food products for Thai millennial consumer
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Natthida Cholsawasdhi
วิทยานิพนธ์/Thesis
Industry study of wedding tourism in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Lolita How-choong
วิทยานิพนธ์/Thesis
Senior property with healthcare services: the study of attitude perception and decision-making criteria
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Jutatip Charoenyingwattana
วิทยานิพนธ์/Thesis
The study of factors effecting consumer decision making and behavior in selecting a hotel in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Chanapa Chuerattanakul
วิทยานิพนธ์/Thesis
The influence of employer branding and its strategies on hiring passive candidates in organizational recruitment
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Alisa Sirisawad
วิทยานิพนธ์/Thesis
Study the factors that influence men consumers in their purchasing behavior toward the online and promotional marketing of apparel product categories
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Wutichai Namjaiprasert
วิทยานิพนธ์/Thesis
Consumers through the purchasing funnel of the Instagram store in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Suppanuch Sukparungsee
วิทยานิพนธ์/Thesis
The desirable product features for urban farming kits in Thai market
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Supajet Trakarnsiriwanich
วิทยานิพนธ์/Thesis
The impact of trust and perceived risk on consumer decision making in choosing a dental service via online channels
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Sallpachuda Chaicharoen
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of factors associated with purchase decision of Thai customers in legal video streaming services
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Natthapong Inpo
วิทยานิพนธ์/Thesis
The study of factors that influence students in choosing a tutoring school
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Maturada Tangthikul
วิทยานิพนธ์/Thesis
Consumers' perception and behavior toward using social media to search for information for restaurants in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Kantiya Chavalertsakul
วิทยานิพนธ์/Thesis
Re-design of marketing dashboard for supporting marketing manager in data analysis-Thai retailer perspectives
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Jatuphol Chawapatnakul
วิทยานิพนธ์/Thesis
Analysis of functional drink for health conscious consumer segment
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Phoomkit Fangmongkol
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study to understand the factors that affect enterprise in Thailand to move to cloud computing
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Chakrit Visaltanachoti
วิทยานิพนธ์/Thesis
The role of social media influencer in shaping Thai cosmetic consumer purchasing behavior
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Kanyakorn Vonglek
วิทยานิพนธ์/Thesis
High school student attitude and behavior toward career-advice services, and how to promote the services to them?
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Krit Baisirikun
วิทยานิพนธ์/Thesis
The study of customer attitude and readiness in adopting video banking in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Sirikarn Asawasudsakorn
วิทยานิพนธ์/Thesis
The study of consumer behavior of Thai e-book reader
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Sirinapa Premkamonmart
วิทยานิพนธ์/Thesis
The comparative influences of customer reviews and sponsored-reviews on consumer purchasing decision : a study of cosmetic products in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Wimonrat Srisuwatcharee
วิทยานิพนธ์/Thesis
Key successful factors affecting online clothing brand in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Wichaya Sangchan
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of attitudes of potential senior customers who never use online banking toward electronic channel on banking services: a study of 50-70 years old people living in Bangkok Area
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Varanporn Chantrathada
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of Thai restaurateurs adoption criteria of social media program
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Miti Changbencharong
วิทยานิพนธ์/Thesis
'Riceberry', the future rice revolution for consumers
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Mullika Angsuwattana
วิทยานิพนธ์/Thesis
The parents perception of the benefits of horse riding for children in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Ploy Pattichart
วิทยานิพนธ์/Thesis
The study of consumer behavior toward beauty drinks in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Piyaorn Jetsigsuk
วิทยานิพนธ์/Thesis
The effectiveness of marketing communication through LINE application in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Neeranart Boonnitikorn
วิทยานิพนธ์/Thesis
The study of consumers' attitude and behavior toward restaurant utilizing daily deal promotion in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Tanaphum Srinawakoon
วิทยานิพนธ์/Thesis
Study of the influencing online factors on decision-making for travellers in choosing hostels in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Jutamast Siritewankun
วิทยานิพนธ์/Thesis
The opportunities for pharmacies in Thailand to expand their role in diabetes care
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Jittranuch Chinsuwan
วิทยานิพนธ์/Thesis
Characteristic of overweight women and their physical and psychological desires
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Chanusnun Arsirawichai
วิทยานิพนธ์/Thesis
To understand Thai university students' in Bangkok area needs for and attitude toward English language learning
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Meechai Anukkamontree
วิทยานิพนธ์/Thesis
Factor influencing on consumers for choosing fitness service
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Chanathip Srisamart
วิทยานิพนธ์/Thesis
Thai rider behavior toward increasing of cycling society in Bangkok area
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Sida Permyong
วิทยานิพนธ์/Thesis
The difference in perception and motivation on pharmaceutical supplement consumption of Bangkok citizen on the various segments
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Vimolyos Sawadsaringkarn
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of young male adult consumers' need toward dermatologic services in Bangkok area
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Rachchakrit Mahathanagulthorn
วิทยานิพนธ์/Thesis
Case study : a marketing case study of HI-TEK on marketing expasion to Laos
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Kultida Sombutpoonsiri
วิทยานิพนธ์/Thesis
Consumer behavior of working people in Bangkok on fitness trends especially on yoga and Pilates
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Kritika Chuttimaitri
วิทยานิพนธ์/Thesis
Attitude toward plastic surgery among Thai university students
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Tanita Watprasong
วิทยานิพนธ์/Thesis
To understand how Thai construction material can be outstanding in Vietnam market
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Thitiched Mungkiatskul
วิทยานิพนธ์/Thesis
Assessing international marketing opportunities for Carabao Daeng based on an analysis of the energy drink industry
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Yamaguchi, Yuji
วิทยานิพนธ์/Thesis
Bio-plastic packaging, How does it affect on consumer behavior?
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Arunnee Tangstheanphan
วิทยานิพนธ์/Thesis
Tambon Wangdin Organic Rice Community enters ASEAN Economic Community : AEC market
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Nattamon Choo-iead
วิทยานิพนธ์/Thesis
Study on how COVID-19 new normal trend effect customers perception and needs in hygiene product
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Veerisa Vichayacoopt
วิทยานิพนธ์/Thesis
Watching behaviors and attitude of Thai gen Y & Z towards game streaming
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Songklod Limpipat
วิทยานิพนธ์/Thesis
The study of buying decision factors and environmental attitudes for outdoor standalone type LED solar lighting in Bangkok and vicinity
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Saran Mahapun
วิทยานิพนธ์/Thesis
The key success factor to create better international single-trip travel accident insurance in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Arisara Leekitratanapisan
วิทยานิพนธ์/Thesis
The study of attitudes and behaviors of Thai people towards telemedicine
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Pemmanee Promaue
วิทยานิพนธ์/Thesis
The study of Thai customers on motivation and online behavior when planning wellness travel
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Sareefa Mitmana
วิทยานิพนธ์/Thesis
The study of the key factors in choosing and switching the mobile network carriers in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Akapon Kittiwangchai
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of the attitude of Thai consumers towards corporate political advocacy
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Kulchira Julcharoen
วิทยานิพนธ์/Thesis
The study of behavior and perception of the people who consume the boy-love media
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Nongnapas Boon-anake
วิทยานิพนธ์/Thesis
Factors affecting future purchase intentions of Thai consumers towards health insurance post COVID-19
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Punyawee Archapitakvong
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of factors affecting customer loyalty of healthy delivery food
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Ratee Bawornmongkolsak
วิทยานิพนธ์/Thesis
Factors influencing consumers to use green products and consumers' acceptance of bio-plastics
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Pimpatr Wongnongtoey
วิทยานิพนธ์/Thesis
Understanding copyrighted manga (Japanese comics) buying behavior of consumer who read scanlation (online pirated manga) and their attitudes toward scanlation
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E.
Sureeyapat Sereeumnuoi
วิทยานิพนธ์/Thesis
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 61
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 2,441
รวม 2,502 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 162,229 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 308 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 288 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 62 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 44 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 5 ครั้ง
มหาวิทยาลัยการกีฬาแห่งชาติ = 4 ครั้ง
รวม 162,940 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.136
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.48