The attitude of Thai SMEs owner towards money management
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Chantima Thongphueak
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
How could government encourage Bangkok-citizen exercise and recreation in public park
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Nuttaporn Suteetasana
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The perception of customers toward Thai herbal skin care in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Nonglak Udombunvai
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The study of how do automobile accessories help enhance life-satisfaction and reflect self image of Thai consumer
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Nitiporn Taweephoncharoen
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Perceptions and attitudes of beauty and its effect towards self-eteem of urban women in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Sudapa Narkveg
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The effectiveness of celebrity endorsement for exercising and health concious towards Thai-women
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Sukanda Saktaweewong
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Importing for another international beer brand to enter the Thai market
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Sukrita Rojvattanakarn
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Key success factors and key constraints of startup small businesses in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Tassaporn Techapairat
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Perceived effect of violent gaming software on children by their parent in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Tawadpong Methaveranon
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The effect of dermatology and cosmetic surgery clinic advertisement on female self-perception
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Sunisa Limthongsakul
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The study of consumer behavior toward low calorie food & beverage products in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Suthida Chavalertsakul
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study of perception, influencing factors and intention to exercise Thai boxing among Thai women
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Usamas Taweephoksomboon
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Investigation of how Kate Spade (Thailand) undertakes marketing to minimize gray market international imports
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Thapana Kongkaprasert
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Spending and saving behaviour of Thai young adults
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Waristha Ratanashevorn
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Community and buyer perceived perceptions of the First-Time Car Buyer Tax Rebate Program in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Nuttachart Sirisithichote
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study of the factors that influence customer decision regarding the purchase of clothing from online channels
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Sukit Hongnaruchai
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Thai consumers attitude toward food traceability system in processed meat products
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Ratapa Awachinda
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study of factors influencing the purchase of baby bottle cleanser among millennial parents in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Panitta Phothapaeree
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Key factors that influence baby boomer generation to buy smartphones in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Phatra Kaewjaroenpisan
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Global warming awareness, attitudes and purchase intention toward hypermarkets/supermarkets without free plastic bags in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Yanisa Chao
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study of factors that influence consumer behavior of gold saving toward online platforms
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Teerapat Tewarueangsap
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study of key factors influencing the intention of Thai consumers in purchasing books online
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Nathamon Winnavoravej
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
How health benefits written on sauce labels affect and impact the behaviors of consumers living in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Mahaphon Aramsaerewong
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study of factor affecting consumer decision making in planning a trip to travel abroad for Thai travelers
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Kantana Hongkaew
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Factors that influence ordering online and collecting offline for fashion products
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Jamorn Jaroencheep
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Influential factors of Thai generation Y toward booking accommodations in secondary city of Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Nongnapat Maneekam
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Study of factors that influence Thai people to contribute a monetary donation to charities in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Chonticha Sutharom
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Factors influencing purchasing decision of lipstick consumers among Thai women
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Chanya Siriphannon
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Influence of Thailand 4.0 towards the design of future kiosk top-up machine
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Czarina Laya Tanprasert
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Marketing strategy for nonprofit organisation: a study of Thai charity foundation marketing communication
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Siwaporn Wongma
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Understanding factors affecting the decision to do public volunteering: a study on marketing communication
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Teerapong Serng-adichaiwit
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Purchasing behavior and decision making on Instagram for Thai SMEs fashion shoe brands by Thai female consumers in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Phupana Kandchand
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The study on consumer behavior in purchasing dog food and perception towards biologically appropriate raw food (BARF) for dogs in Bangkok Metropolitan
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Suchinda Poocharoen
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Marketing methods through social media and level of engagement for beer and whisky
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Erawadee Soonthararak
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
How to effectively communicate to small business owners for changes in labor regulation
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Anyamanee Chanasakol
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Attitudes towards mobile dating applications of Thai users
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Nisakorn Thongsawatwattana
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study of perception towards high-quality beef and related health concern of Thais in Bangkok urban area
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Trit Siriporntanakul
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study of the perception of Thai cryptocurrency investors towards digital currency market
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Natnicha Tangwattanarat
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study of customer behavior in selecting music streaming applications in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Monchaya Danviriyakul
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The study of how online reviews influence consumer independent restaurant selection
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Pranpariya Cheksaengrat
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Usage of mobile banking and its effects on consumer behavior in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Chana Silparcha
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Social commerce and the fashion goods purchasing behavior of Thai female on Instagram
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Thaphanee Rojrungrueangkit
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The influence of online media on Thai consumers decision making process towards domestic hotels
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Yattikorn Krittayanurak
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Thai therapeutic massage promoting health: the study of customer perceived value
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Thatchai Kongkaew
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Factor influencing the adoption process of cloud accounting software for Thai SME business
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Thamonporn Simapivapan
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Customer buying decision process using online platform for online food delivery in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Thanakrit Kitthanadeachakorn
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Measurement of awareness and attitudes towards foster homes and gift giving methods
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Cousins, Alexander Anon
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Perceptions of barriers to reduce weight of overweight and obese adults in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Napharat Tangkittithaworn
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The study of factors that influence consumers to adopt Prompt Pay (e-payment) in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Proedphan Klubkhan
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The study on parents' criteria in choosing a primary school for their children in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Nattakrit Shewaraksakul
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The study of consumers' behavior toward Samsung's Galaxy gift e-coupon redemption in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Virin Kobkitsakul
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The study of peer-to-peer relationship that contribute to the growth of sharing economy in Thai society
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Nuntanut Techamahachai
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The study of consumers' perceptions toward using Korean Wave as an endorsement to the brand in the automotive industry in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Rosesanant Punithipandkul
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study of high school student' satisfaction and expectation toward English tutorial schools in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Ananyaporn Porpanitchakorn
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Thai consumers' behavior and attitude towards purchasing products from social enterprises
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Panida Jiravarnsirikul
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The influence of sales promotion on Thai customers purchase decision for transportation service application : a case study of Grab and Uber in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Chanoknun Suriyamongkol
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Influences on customers' decision of using Thai herbal medicine in Bangkok area
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Tunyarat Chankaew
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Thai millennial women in Bangkok area decision journey towards purchasing fashion jewelry in online channel
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Phanurit Tiyasophonjit
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study of the influential factors of multi-brand store toward Thai online fashion brands
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Piyaporn Silapaouychai
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Influence of the Samsung Galaxy Note 7's battery problem on consumer perception and intention to purchase Samsung smartphone in the future
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Supak Apitanawit
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Perception, attitude, and influential factors towards booking an accommodation via online travel agency websites
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Siwapa Kachasumrit
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The influence of social media on silver age Thai tourists towards decision making of buying international package tours from travel agencies
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Pummarin Teradirek
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study of Thai consumer behavior towards cloud storage services
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Piyathida Prasopphakdi
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The effect of social enterprise's consumer emotional connection on consumer behavior
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Pattrarat Tangnisaitrong
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study of the consumption of brown rice in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Orakran Kliewpiya
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Perception, behavior, and key decision making in consuming healthy food products for Thai millennial consumer
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Natthida Cholsawasdhi
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Industry study of wedding tourism in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Lolita How-choong
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Senior property with healthcare services: the study of attitude perception and decision-making criteria
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Jutatip Charoenyingwattana
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The study of factors effecting consumer decision making and behavior in selecting a hotel in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Chanapa Chuerattanakul
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The influence of employer branding and its strategies on hiring passive candidates in organizational recruitment
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Alisa Sirisawad
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Study the factors that influence men consumers in their purchasing behavior toward the online and promotional marketing of apparel product categories
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Wutichai Namjaiprasert
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Consumers through the purchasing funnel of the Instagram store in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Suppanuch Sukparungsee
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The desirable product features for urban farming kits in Thai market
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Supajet Trakarnsiriwanich
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The impact of trust and perceived risk on consumer decision making in choosing a dental service via online channels
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Sallpachuda Chaicharoen
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study of factors associated with purchase decision of Thai customers in legal video streaming services
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Natthapong Inpo
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The study of factors that influence students in choosing a tutoring school
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Maturada Tangthikul
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Consumers' perception and behavior toward using social media to search for information for restaurants in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Kantiya Chavalertsakul
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Re-design of marketing dashboard for supporting marketing manager in data analysis-Thai retailer perspectives
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Jatuphol Chawapatnakul
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Analysis of functional drink for health conscious consumer segment
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Phoomkit Fangmongkol
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study to understand the factors that affect enterprise in Thailand to move to cloud computing
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Chakrit Visaltanachoti
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The role of social media influencer in shaping Thai cosmetic consumer purchasing behavior
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Kanyakorn Vonglek
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
High school student attitude and behavior toward career-advice services, and how to promote the services to them?
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Krit Baisirikun
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The study of customer attitude and readiness in adopting video banking in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Sirikarn Asawasudsakorn
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The study of consumer behavior of Thai e-book reader
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Sirinapa Premkamonmart
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The comparative influences of customer reviews and sponsored-reviews on consumer purchasing decision : a study of cosmetic products in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Wimonrat Srisuwatcharee
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Key successful factors affecting online clothing brand in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Wichaya Sangchan
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study of attitudes of potential senior customers who never use online banking toward electronic channel on banking services: a study of 50-70 years old people living in Bangkok Area
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Varanporn Chantrathada
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study of Thai restaurateurs adoption criteria of social media program
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Miti Changbencharong
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
'Riceberry', the future rice revolution for consumers
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Mullika Angsuwattana
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The parents perception of the benefits of horse riding for children in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Ploy Pattichart
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The study of consumer behavior toward beauty drinks in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Piyaorn Jetsigsuk
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The effectiveness of marketing communication through LINE application in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Neeranart Boonnitikorn
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The study of consumers' attitude and behavior toward restaurant utilizing daily deal promotion in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Tanaphum Srinawakoon
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Study of the influencing online factors on decision-making for travellers in choosing hostels in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Jutamast Siritewankun
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The opportunities for pharmacies in Thailand to expand their role in diabetes care
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Jittranuch Chinsuwan
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Characteristic of overweight women and their physical and psychological desires
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Chanusnun Arsirawichai
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
To understand Thai university students' in Bangkok area needs for and attitude toward English language learning
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Meechai Anukkamontree
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Factor influencing on consumers for choosing fitness service
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Chanathip Srisamart
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Thai rider behavior toward increasing of cycling society in Bangkok area
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Sida Permyong
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The difference in perception and motivation on pharmaceutical supplement consumption of Bangkok citizen on the various segments
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Vimolyos Sawadsaringkarn
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study of young male adult consumers' need toward dermatologic services in Bangkok area
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Rachchakrit Mahathanagulthorn
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Case study : a marketing case study of HI-TEK on marketing expasion to Laos
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Kultida Sombutpoonsiri
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Consumer behavior of working people in Bangkok on fitness trends especially on yoga and Pilates
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Kritika Chuttimaitri
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Attitude toward plastic surgery among Thai university students
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Tanita Watprasong
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
To understand how Thai construction material can be outstanding in Vietnam market
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Thitiched Mungkiatskul
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Assessing international marketing opportunities for Carabao Daeng based on an analysis of the energy drink industry
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Yamaguchi, Yuji
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Bio-plastic packaging, How does it affect on consumer behavior?
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Arunnee Tangstheanphan
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Tambon Wangdin Organic Rice Community enters ASEAN Economic Community : AEC market
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Nattamon Choo-iead
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Study on how COVID-19 new normal trend effect customers perception and needs in hygiene product
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Veerisa Vichayacoopt
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Watching behaviors and attitude of Thai gen Y & Z towards game streaming
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Songklod Limpipat
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The study of buying decision factors and environmental attitudes for outdoor standalone type LED solar lighting in Bangkok and vicinity
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Saran Mahapun
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The key success factor to create better international single-trip travel accident insurance in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Arisara Leekitratanapisan
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The study of attitudes and behaviors of Thai people towards telemedicine
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Pemmanee Promaue
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The study of Thai customers on motivation and online behavior when planning wellness travel
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Sareefa Mitmana
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The study of the key factors in choosing and switching the mobile network carriers in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Akapon Kittiwangchai
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study of the attitude of Thai consumers towards corporate political advocacy
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Kulchira Julcharoen
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The study of behavior and perception of the people who consume the boy-love media
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Nongnapas Boon-anake
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Factors affecting future purchase intentions of Thai consumers towards health insurance post COVID-19
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Punyawee Archapitakvong
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study of factors affecting customer loyalty of healthy delivery food
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Ratee Bawornmongkolsak
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Factors influencing consumers to use green products and consumers' acceptance of bio-plastics
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Pimpatr Wongnongtoey
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Understanding copyrighted manga (Japanese comics) buying behavior of consumer who read scanlation (online pirated manga) and their attitudes toward scanlation
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Miller, Kenneth E. | Sureeyapat Sereeumnuoi
| วิทยานิพนธ์/Thesis |