แจ้งเอกสารไม่ครบถ้วน, ไม่ตรงกับชื่อเรื่อง หรือมีข้อผิดพลาดเกี่ยวกับเอกสาร ติดต่อที่นี่ ==>
หากไม่มีอีเมลผู้รับให้กรอก thailis-noc@uni.net.th ติดต่อเจ้าหน้าที่เจ้าของเอกสาร กรณีเอกสารไม่ครบหรือไม่ตรง

The study of Thai consumers' selection criteria when choosing on-demand logistics services

keyword: On-demand logistics services
; Selection criteria
; Purchasing criteria
; Customer satisfaction
Abstract: The study of “Thai consumers’ selection criteria when choosing on-demand logistics services” is a contemporary topic in applied marketing aimed to understand what are the criteria when consumer considering to use on-demand delivery service in Thailand to gain consumer insights and further improve their services. The objectives are to identify purchasing criteria when choosing on-demand logistics services, to determine the most important criteria that customers concerned, and compare the customer satisfaction between on-demand logistics service providers. Both exploratory research and descriptive research were conducted during the study. Qualitative research was collected by conducting 10 in-depth interview with on-demand logistics service users. Quantitative research was complete by 122 respondents via both online questionnaires. Data from quantitative survey was input to SPSS program to gather some essential statistic test. This study will help on-demand logistics providers understand more about key factors that influence customers’ decision so that they can focus and improve services in specific area.
Thammasat University. Thammasat University Library
Address: BANGKOK
Email: preserv@tu.ac.th
Role: advisor
Created: 2017
Modified: 2021-04-22
Issued: 2021-04-22
วิทยานิพนธ์/Thesis
application/pdf
eng
DegreeName: Master of Science
Descipline: Marketing
©copyrights Thammasat University
RightsAccess:
ลำดับที่.ชื่อแฟ้มข้อมูล ขนาดแฟ้มข้อมูลจำนวนเข้าถึง วัน-เวลาเข้าถึงล่าสุด
1 3099wanchompoo.pdf 1.41 MB
ใช้เวลา
0.03771 วินาที

Wanchompoo Choemvarachart
Title Contributor Type
The study of Thai consumers' selection criteria when choosing on-demand logistics services
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Wanchompoo Choemvarachart
Hoffman, K. Douglas
วิทยานิพนธ์/Thesis
Hoffman, K. Douglas
Title Creator Type and Date Create
The high school seniors and career indecision: causes and consequences
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Hoffman, K. Douglas
Nantapat Surakarnkha
วิทยานิพนธ์/Thesis
Thai female teenagers' trend, attitude, and purchasing criteria for fashion clothing
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Hoffman, K. Douglas
Bunyada Lertnapasait
วิทยานิพนธ์/Thesis
An investigation of consumer perspectives toward healthy food products
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Hoffman, K. Douglas
Nattanun Sirisurapong
วิทยานิพนธ์/Thesis
The study of factor affecting consumer decision making for purchasing Infopreneur products
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Hoffman, K. Douglas
Sitanan Chaikittikorn
วิทยานิพนธ์/Thesis
Search engine optimization (SEO) and the Thai hardware market
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Hoffman, K. Douglas
Phusana Wattanawekin
วิทยานิพนธ์/Thesis
The study of occasions which influence consumer buying behavior of alcoholic beverages in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Hoffman, K. Douglas
Phraeophan Sarochwimolsin
วิทยานิพนธ์/Thesis
Influences on the consumer decision making process in selecting destination wedding
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Hoffman, K. Douglas
Nattaporn Suthatartrakul
วิทยานิพนธ์/Thesis
How brand's corporate social activities impact their consumers (alcohol industry focused)
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Hoffman, K. Douglas
Suthida Prasertbodin
วิทยานิพนธ์/Thesis
The study of Thai consumers' selection criteria when choosing on-demand logistics services
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Hoffman, K. Douglas
Wanchompoo Choemvarachart
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of Bangkok populations' attitudes towards stray dog population control
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Hoffman, K. Douglas
Juthatip Chonmaitree
วิทยานิพนธ์/Thesis
Market analysis toward online payment platform in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Hoffman, K. Douglas
Sakpon Gunlayatuvanon
วิทยานิพนธ์/Thesis
Influence of marketing and branding on imported fresh fruits on Thai consumers
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Hoffman, K. Douglas
Wongsakorn Chatamornwong
วิทยานิพนธ์/Thesis
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 36
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 344
รวม 380 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 13,831 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 405 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 391 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 185 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 53 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 12 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 8 ครั้ง
มหาวิทยาลัยการกีฬาแห่งชาติ = 2 ครั้ง
รวม 14,887 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.101