แจ้งเอกสารไม่ครบถ้วน, ไม่ตรงกับชื่อเรื่อง หรือมีข้อผิดพลาดเกี่ยวกับเอกสาร ติดต่อที่นี่ ==>
หากไม่มีอีเมลผู้รับให้กรอก thailis-noc@uni.net.th ติดต่อเจ้าหน้าที่เจ้าของเอกสาร กรณีเอกสารไม่ครบหรือไม่ตรง

Thai multinational companies and their corporate branding in the Asean region

ThaSH: Branding (Marketing) -- Asia, Southeastern
ThaSH: International business enterprises -- Asia, Southeastern
National Institute of Development Administration. Library and Information Center
Address: BANGKOK
Email: itdept@nida.ac.th
Role: Advisor
Created: 2018
Modified: 2021-04-15
Issued: 2021-04-15
วิทยานิพนธ์/Thesis
application/pdf
CallNumber: DE2018/089
eng
©copyrights National Institute of Development Administration
RightsAccess:
ลำดับที่.ชื่อแฟ้มข้อมูล ขนาดแฟ้มข้อมูลจำนวนเข้าถึง วัน-เวลาเข้าถึงล่าสุด
1 b205884e.pdf 2.65 MB
ใช้เวลา
0.019019 วินาที

Aditap Ketchart
Title Contributor Type
Thai multinational companies and their corporate branding in the Asean region
สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์
Aditap Ketchart
Yubol Benjarongkij
วิทยานิพนธ์/Thesis
Yubol Benjarongkij
Title Creator Type and Date Create
THE INFLUENCING FACTORS PRESSURING THAI WOMEN ON DECISION MAKING ON BEAUTY AND APPEARANCE TRANSFORMATION
จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
Yubol Benjarongkij
Siripak Seewan
วิทยานิพนธ์/Thesis
Effectiveness of using Thai super stars for multiple brand endorsement
จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
;Yubol Benjarongkij
Vilai Vitayaveerasuk
วิทยานิพนธ์/Thesis
Global warming campaigns in Bangkok : framing analysis and campaign effectiveness
จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
Yubol Benjarongkij
Teerada Chongkolrattanaporn
วิทยานิพนธ์/Thesis
Intercultural communication in the employment of burmese workers by local business in Southern Thailand
สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์
Yubol Benjarongkij
Preeda Nakaray
วิทยานิพนธ์/Thesis
Family communication patterns and digital literacy of digital natives in Bangkok
สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์
Yubol Benjarongkij
Suparak Chutrakul
วิทยานิพนธ์/Thesis
Structural equation model of corporate social responsibility innovation, corporate image and corporate reputation towards corporate social responsibility innovation adoption among generation Y
สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์
Yubol Benjarongkij
Chonnikarn Seritanondh
วิทยานิพนธ์/Thesis
The process of communication in airline business's management of crisis in social media
สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์
Yubol Benjarongkij
Kanyakorn Narapattaveebhorn
วิทยานิพนธ์/Thesis
Strategic sustainability communication model of listed companies in the stock exchange of Thailand
สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์
Yubol Benjarongkij
Rittipol Kuntasuwun
วิทยานิพนธ์/Thesis
Thai multinational companies and their corporate branding in the Asean region
สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์
Yubol Benjarongkij
Aditap Ketchart
วิทยานิพนธ์/Thesis
The rationalized processing model based on the information processing theory of consumers alcohol consumption decision in Bangkok metropolitan
สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์
Yubol Benjarongkij
Kritsada Nurakkhe
วิทยานิพนธ์/Thesis
Television industry and its role in the new media landscape under the system of digital economy
สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์
Yubol Benjarongkij
Natthakan Kaewkhum
วิทยานิพนธ์/Thesis
Communication factors affecting training effectiveness of business organizations
สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์
Yubol Benjarongkij
Jompon Jeebpinyo
วิทยานิพนธ์/Thesis
The influences of communications about animals on attitude and behavior changes of social media users
สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์
Yubol Benjarongkij
Vilai Vitayaveerasuk
วิทยานิพนธ์/Thesis
The participatory communication process of stakeholders in the environmental impact assessment of a mega project in Bangkok Metropolitan
สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์
Yubol Benjarongkij
Wadee Pinyosap
วิทยานิพนธ์/Thesis
Communication of national security issues via online media in the information operations framing
สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์
Yubol Benjarongkij
Soralak Pongpo
วิทยานิพนธ์/Thesis
The flow of information through social media : a case study of the people's democratic reform committee (PDRC) movement from 2013-2014
สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์
Yubol Benjarongkij
Ratana Maknantaphisit
วิทยานิพนธ์/Thesis
Bangkok branding through the Bangkokian's perspective
สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์
Yubol Benjarongkij
Nisachol Ratanasachol
วิทยานิพนธ์/Thesis
Causal factors in the purchase decisions of health products via online channels of the Thai elderly
สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์
Yubol Benjarongkij
Rujinan Euapitaksakul
วิทยานิพนธ์/Thesis
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 45
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 5,240
รวม 5,285 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 302,043 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 560 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 501 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 60 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 9 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 8 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 5 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสงฆ์ = 1 ครั้ง
รวม 303,187 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.133
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.101