แจ้งเอกสารไม่ครบถ้วน, ไม่ตรงกับชื่อเรื่อง หรือมีข้อผิดพลาดเกี่ยวกับเอกสาร ติดต่อที่นี่ ==>
หากไม่มีอีเมลผู้รับให้กรอก thailis-noc@uni.net.th ติดต่อเจ้าหน้าที่เจ้าของเอกสาร กรณีเอกสารไม่ครบหรือไม่ตรง

The Influencial factors of pay satisfaction related to staff turnover intention in rural commercial banks at Yuncheng in China

keyword: rural commercial bank
ThaSH: human resource management -- research
; staff turnover
ThaSH: bank management -- staff -- research
ThaSH: business administration -- research
North Bangkok University
Address: BANGKOK
Email: library@northbkk.ac.th
Role: อาจารย์ที่ปรึกษา
Role: อาจารย์ที่ปรึกษา
Modified: 2563-11-15
Issued: 2563-11-15
วิทยานิพนธ์/Thesis
application/pdf
CallNumber: THE M.B.A. Y51I 2020
tha
Spatial: Yuncheng, China
Descipline: Management
©copyrights มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
RightsAccess:
ลำดับที่.ชื่อแฟ้มข้อมูล ขนาดแฟ้มข้อมูลจำนวนเข้าถึง วัน-เวลาเข้าถึงล่าสุด
1 CHENG YINGCHUN.pdf 1.14 MB1 2024-02-28 08:57:44
ใช้เวลา
0.038321 วินาที

Yingchun, Cheng
Title Contributor Type
The Influencial factors of pay satisfaction related to staff turnover intention in rural commercial banks at Yuncheng in China
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Yingchun, Cheng
Pattama Roopsuwankun
Rapassa Roung-onnam
วิทยานิพนธ์/Thesis
Pattama Roopsuwankun
Title Creator Type and Date Create
Impact of service quality on customer satisfaction: evidence from the dining and catering services in Chengdu city, China
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Pattama Roopsuwankun;Rapassa Roung-onnam
Cheng Diyuan
วิทยานิพนธ์/Thesis
The impact of retailing service strategy influencing customer loyalty toward supermarket shopping in Hebei of China
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Pattama Roopsuwankun;Rapassa Roung-onnam
Xu, Yan
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Influencial factors of pay satisfaction related to staff turnover intention in rural commercial banks at Yuncheng in China
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Pattama Roopsuwankun;Rapassa Roung-onnam
Yingchun, Cheng
วิทยานิพนธ์/Thesis
Factors influencing students’ convenience store shopping of fast moving consumer goods at Taiyuan of Shanxi, China
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Pattama Roopsuwankun;Rapassa Roung-onnam
Yaru, Zhang
วิทยานิพนธ์/Thesis
Sichuan service usage intention on private education and training institutions under the double reduction policy
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
Zeng Chongjun
วิทยานิพนธ์/Thesis
Working intention on overseas state-aided construction projects under the one belt one road policy for Beijing state-owned enterprises
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
Chen Junhao
วิทยานิพนธ์/Thesis
Guizhou consumer purchase intention on national brands under the background of cultural confidence
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
Yin Bingyu
วิทยานิพนธ์/Thesis
Usage intention to use third-party channels for hpv vaccine appointments among chengdu female group
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
Li Jiani
วิทยานิพนธ์/Thesis
KOL marketing on the purchase intention of Guizhou consumers' beauty brands in the era of self-media
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
He Ningli
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Influence mechanism of the new retail model on consumer intention to buy snack food in Guizhou
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
Qian Wei
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Influence mechanism of the integration of industry and education on the satisfaction of talents in Guizhou network engineering
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
Shen Zhihui
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Student of The Internet Celebrity Economy in College Students Consumption Behavior in Cosmetics Marketing in Sichuan
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
Gong Yun
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Influence of Live Streaming on Unique Agricultural Product Sales on Sichuan Consumer Purchase Intention
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
Zhang Yiwen
วิทยานิพนธ์/Thesis
An Empirical Study on The Online Buying Intention of Fresh Agricultural Products Consumers Through Guiyang Online Shopping Platforms
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
Ma Chan
วิทยานิพนธ์/Thesis
An Analysis of Customer Usage Intention of Artifcial Intelligece Veterinary Drug Consultation System in Southwest China
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
Zhao Ruyu
วิทยานิพนธ์/Thesis
An Analysis of The Digital Improvement for Online Food Shopping on Chengdu Residents Consumer Usage Intention
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
Yang Shanshan
วิทยานิพนธ์/Thesis
An Analysis of The Digital Improvement for Online Food Shopping on Chengdu Residents Consumer Usage Intention
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
Yang Shanshan
วิทยานิพนธ์/Thesis
Relationship of Network Marketing on Knitting Brands Based on The Stimulus-Organism-Response Framework in Sichuan of China
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
Zheng Zhongxi
วิทยานิพนธ์/Thesis
An Empirical Study on Student Satisfaction for Library Service at Guizhou University of Finance and Economics
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
Xie Pinqiu
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Influence of Experiential Marketing on Sichuan Consumers Purchase Intention to Buy Sd Liquor Based on Sor Theory
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
Yang Tian
วิทยานิพนธ์/Thesis
A Study of Blind Box Product Hunger Marketing Strategy Based on Guizhou Consumer Purchase Intention
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
He Ningxin
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Study of Online Banking Service Influencing Factors on Chengdu Commercial Bank Customer Usage Intention
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun.
Liu Shuang
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Study of Consumer Credit in Chengdu Cillege Study Buying Behavior on Electronic Products
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
Tuo Siqi
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Study of Sichuan University Student Consumption Intention on the New Apparel Trend
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
Sun Jing
วิทยานิพนธ์/Thesis
An Empirical study on the impact mechanism of big data-based precision push models on consumers online buying behavior in the southwest district of China
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
Luo Shuren
วิทยานิพนธ์/Thesis
A Research on online game marketing strategy based on consumer buying intention in Guizhou of China
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
Liu Shenghong
วิทยานิพนธ์/Thesis
A Study of the influencing factors of Sichuan online consumer shopping experience in purchase intention
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
Tian Changhao
วิทยานิพนธ์/Thesis
A Research on the enhancement of Guangxi traditional high school to smart classroom for developing better students' learning behaviors
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
Xie Changcheng
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Study on E-Commerce based on agribusiness model for improving the operational satisfaction of community farming business at Shouguang city, China
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
Liu Changping
วิทยานิพนธ์/Thesis
An Empirical study on the influence mechanism of charitable donations of small and medium-sized enterprises on corporate reputation in Sichuan, China
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
Gao Shanya
วิทยานิพนธ์/Thesis
An Empirical research on cosmetic lipstick sales under c2c e-commerce platform for consumers' purchase intention in Dazhou of China
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
Ye Zhouping
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Empirical study on consumers' recognition through B2C mobile e-commerce platform for brand equity in Sichuan
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Watt Mong Kwan Jacky;Pattama Roopsuwankun
Zhang Xiong
วิทยานิพนธ์/Thesis
Rapassa Roung-onnam
Title Creator Type and Date Create
Impact of service quality on customer satisfaction: evidence from the dining and catering services in Chengdu city, China
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Pattama Roopsuwankun;Rapassa Roung-onnam
Cheng Diyuan
วิทยานิพนธ์/Thesis
The impact of retailing service strategy influencing customer loyalty toward supermarket shopping in Hebei of China
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Pattama Roopsuwankun;Rapassa Roung-onnam
Xu, Yan
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Influencial factors of pay satisfaction related to staff turnover intention in rural commercial banks at Yuncheng in China
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Pattama Roopsuwankun;Rapassa Roung-onnam
Yingchun, Cheng
วิทยานิพนธ์/Thesis
Factors influencing students’ convenience store shopping of fast moving consumer goods at Taiyuan of Shanxi, China
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Pattama Roopsuwankun;Rapassa Roung-onnam
Yaru, Zhang
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Influence of contactless delivery service on the continued usage willingness of Sichuan consumers in the post-covid-19 era
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Rapassa Roung-onnam;Somyos Avakiat
Li Wenjun
วิทยานิพนธ์/Thesis
Farmer usage intention in adopting the e-commerce distribution model for agricultural products in southwest China
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Rapassa Roung-onnam;Somyos Avakiat
Long Yang
วิทยานิพนธ์/Thesis
E-commerce b2c marketing strategy on Sichuan consumer purchase intention to local specialties
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Rapassa Roung-onnam;Somyos Avakiat
Luo Huanyao
วิทยานิพนธ์/Thesis
Sichuan young women's online loan usage driven by irrational consumption of luxury goods
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Rapassa Roung-onnam;Somyos Avakiat
Sun Mengli
วิทยานิพนธ์/Thesis
Influence of short video marketing on consumers' purchase intention of agricultural products in Fujian province under the concept of shared economy
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Rapassa Roung-onnam;Somyos Avakiat
Shi Mingxia
วิทยานิพนธ์/Thesis
Sustainable usage intention of knowledge-based app users in Guizhou based on the perspective of perceived value
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Rapassa Roung-onnam;Somyos Avakiat
Yang Shengxia
วิทยานิพนธ์/Thesis
Influence of internet top anchors-commerce on consumer purchase satisfaction in Guizhou
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Rapassa Roung-onnam;Somyos Avakiat
Chen Tongxiu
วิทยานิพนธ์/Thesis
Silver-Age Groups' Usage Intention in Using The Service of Chengdu Community Health Care Service
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Rapassa Roung-onnam;Somyos Avakiat
Zhu Wenying
วิทยานิพนธ์/Thesis
A Study on Influencing Factors of Landscape Design on Sichuan Real Estate Customer Buying Intention
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Rapassa Roung-onnam;Somyos Avakiat
Zhang Guo
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Rural Revitalization and Development in Tianzhu County of Guizhou Based on The Rural Collective Economy Economy Model
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Rapassa Roung-onnam;Somyos Avakiat
Zhon Mingming
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Impact of The Pre-Sale Model of E-Commerce Platforms on Influencing Consumer Buying Behavior in Sichuan
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Rapassa Roung-onnam;Somyos Avakiat
Li Shiyang
วิทยานิพนธ์/Thesis
An Analysis of The Influence of The New National Accounting System on Guizhou Higher Education Financial Learning
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Rapassa Roung-onnam;Somyos Avakiat.
Li Xu
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Mechanism of Online Shopping Dependence on Consumer Satisfaction in Guizhou for Daily Commodities Under The Outbreak of Covid-19
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Rapassa Roung-onnam;Somyos Avakiat
Tang Ronghui
วิทยานิพนธ์/Thesis
Impacts of Irrational Consumption Intention on The Usage of Sanitizing Products During Covid-19 in Guiyang
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Rapassa Roung-onnam;Somyos Avakiat
Tan Zhaoxu
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Influence of Internet Celebrity Women Clothing Brand Content Marketing on Consumer Purchase Intention in Southwest Region of China
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Rapassa Roung-onnam;Somyos Avakiat
Yang Qinling
วิทยานิพนธ์/Thesis
Online Shopping Influencing Factors of Micronet Mode on Guiyang Consumer's Buying Behavior
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Rapassa Roung-onnam;Somyos Avakiat
Wen Zhi
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Influence of self-media key opinion leaders on Sichuan consumers purchase intention of electronic products
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Rapassa Roung-onnam
Luo Yingying
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Influence mechanism of online word of mouth from thirdparty review platforms affecting Sichuan consumers choice of catering brands
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Rapassa Roung-onnam
Qiu Weixu
วิทยานิพนธ์/Thesis
An Empirical Study of Moments Marketing Influencing The Differences in Consumers' Perception of Purchase Consumption in Sichuan
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Rapassa Roung-onnam;Somyos Avakiat
Zhang Miaomiao
วิทยานิพนธ์/Thesis
A Research on female consumer's implusive consumption based on perspective of consumer purchase dicision model in Sichuan, China
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Rapassa Roung-onnam;Somyos Avakiat
Wang Shaobin
วิทยานิพนธ์/Thesis
An Empirical study on the influence mechanism of internet celebrity stigma on consumers' live streaming shopping purchase decision in Sichuan, China
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Rapassa Roung-onnam;Somyos Avakiat
Wei Chuangdong
วิทยานิพนธ์/Thesis
A Research on the consumer perception and government policies on consumers' purchase intention of new energy vehicles in Sichuan, China
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Rapassa Roung-onnam;Somyos Avakiat
Dong Zheng
วิทยานิพนธ์/Thesis
A Research on influencing factor of full compensation system for employment satisfaction of Henan Citic Big Data Technology, LTD.
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Rapassa Roung-onnam;Somyos Avakiat
Zhang Yumeng
วิทยานิพนธ์/Thesis
A Study on consumption intention for household appliance at double eleven online shopping festival in Guizhou of China
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Rapassa Roung-onnam;Somyos Avakiat
Luo Li
วิทยานิพนธ์/Thesis
An Empirical analysis of factors impacting brain drain and turnover intention among SME employees in Sichuan, China
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Rapassa Roung-onnam;Somyos Avakiat
Dan Yucheng
วิทยานิพนธ์/Thesis
Sharing economy : A Study on the factors influencing consumption decision to use farm sharing in Guizhou of China
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Rapassa Roung-onnam;Somyos Avakiat
Zhang Lingzhi
วิทยานิพนธ์/Thesis
A Study on job satisfaction and work performance of teacher retention for vocational education in Sichuan of China
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Rapassa Roung-onnam;Somyos Avakiat
Xian Xia
วิทยานิพนธ์/Thesis
Presence feeling on new media marketing model affecting Sichuan consumers' purchase intention on agricultural products
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Rapassa Roung-onnam
Ran Li
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Influencing factors of competitive mobile game products affecting Henan game players' reuse intention
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Rapassa Roung-onnam
Yang Fan
วิทยานิพนธ์/Thesis
Influencing factors on rural economic development mode affecting the Guizhou workers' home returning intention
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Rapassa Roung-onnam
Zhang Shijun
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Perspective of Sichuan internet users on the brand value perception of the b2c sales platform
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Rapassa Roung-onnam
Zhang Sisi
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Influence mechanism of internet shopping mode on Sichuan consumers' purchase intention of maternal and infant product
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Rapassa Roung-onnam
Zhao Xuanrong
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Influencing factors of teacher brain drain in Sichuan private vocational colleges
มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
Rapassa Roung-onnam
Zhu Xiaoyun
วิทยานิพนธ์/Thesis
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 0
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 8,307
รวม 8,307 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 66,712 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 16 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 13 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 1 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 1 ครั้ง
รวม 66,743 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.133
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.165