แจ้งเอกสารไม่ครบถ้วน, ไม่ตรงกับชื่อเรื่อง หรือมีข้อผิดพลาดเกี่ยวกับเอกสาร ติดต่อที่นี่ ==>
หากไม่มีอีเมลผู้รับให้กรอก thailis-noc@uni.net.th ติดต่อเจ้าหน้าที่เจ้าของเอกสาร กรณีเอกสารไม่ครบหรือไม่ตรง

Analysis of Customer Satisfaction by Perceived Leadership Practices And Front-line Staff Performance in Selected Public Sector AgenciesIn Central Manchester: A Multivariate Approach

keyword: Customers
; customer satisfaction
; leadership
This quantitative research study was designed to investigate customers’ perceptions of leadership practices and front-line staff performance on their satisfaction in selected public sector agencies in central Manchester. The participants involved in the study were customers of two selected public sector agencies. The main instrument for the data collection was a four-point Likert Scale questionnaire that was administered to conveniently selected ninety six public sector customers. A multiple regression analysis was employed to analyse the data. The findings from the study revealed that there a statistically significant positive relationship between customer satisfaction and customer service worker performance.
สำนักวิทยบริการและสารสนเทศ มหาวิทยาลัยนานาชาติเอเชีย-แปซิฟิก
Address: สระบุรี
Email: dirlibr@apiu.edu
Modified: 2025-04-23
Issued: 2016-11-17
บทความ/Article
application/pdf
ISBN: http://www.apiu.edu/download-individual-articles-pdf/catalyst-2015-articles/december-2015
BibliograpyCitation : Sandra Tomlinson and Risper Akelo Awuor, ( 2015). Analysis of Customer Satisfaction by Perceived Leadership Practices And Front-line Staff Performance in Selected Public Sector AgenciesIn Central Manchester: A Multivariate Approach. Volume 12, 63-67.
ISSN: 2408-137X, Volume 12, No. 2, 2015
eng
ลำดับที่.ชื่อแฟ้มข้อมูล ขนาดแฟ้มข้อมูลจำนวนเข้าถึง วัน-เวลาเข้าถึงล่าสุด
1 6 Analysis of Customer Satisfaction by Perceived Leadership Practices.pdf 226.86 KB8 2025-04-23 11:42:14
ใช้เวลา
0.018271 วินาที

Sandra Tomlinson and Risper Akelo Awuor
Title Contributor Type
Analysis of Customer Satisfaction by Perceived Leadership Practices And Front-line Staff Performance in Selected Public Sector AgenciesIn Central Manchester: A Multivariate Approach
มหาวิทยาลัยนานาชาติเอเชีย-แปซิฟิก
Sandra Tomlinson and Risper Akelo Awuor

บทความ/Article
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 46
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 5,442
รวม 5,488 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 272,374 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 398 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 398 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 48 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 7 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 6 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 5 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสงฆ์ = 1 ครั้ง
รวม 273,237 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.133
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.101