แจ้งเอกสารไม่ครบถ้วน, ไม่ตรงกับชื่อเรื่อง หรือมีข้อผิดพลาดเกี่ยวกับเอกสาร ติดต่อที่นี่ ==>
หากไม่มีอีเมลผู้รับให้กรอก thailis-noc@uni.net.th ติดต่อเจ้าหน้าที่เจ้าของเอกสาร กรณีเอกสารไม่ครบหรือไม่ตรง

Study of the effectiveness of a drama-based approach to teaching English in the Thai context
การศึกษาประสิทธิภาพของวิธีการสอนภาษาอังกฤษโดยการใช้บทละครในบริบทของประเทศไทย

Organization : Payap University. Faculty of Arts
LCSH: English language -- Study and teaching -- Thai speakers
LCSH: Drama in education
Classification :.DDC: 428.007
Payap University. Central Library
Address: Chiang Mai
Email: napat_c@payap.ac.th
Role: Advisor
Created: 2009
Modified: 2552-11-13
Issued: 2009-11-10
วิทยานิพนธ์/Thesis
application/pdf
CallNumber: TH. 428.007 S943S
eng
Spatial: Thailand
DegreeName: Master of Arts
©copyrights Payap University
RightsAccess:
ลำดับที่.ชื่อแฟ้มข้อมูล ขนาดแฟ้มข้อมูลจำนวนเข้าถึง วัน-เวลาเข้าถึงล่าสุด
1 front.pdf 1.66 MB98 2018-05-28 23:41:27
2 abst.pdf 1.58 MB103 2021-08-03 23:10:10
3 cont.pdf 2.63 MB55 2018-05-28 23:41:30
4 chap1.pdf 3.55 MB125 2020-04-10 14:44:38
5 chap2.pdf 9.7 MB121 2018-05-28 23:41:34
6 chap3.pdf 5.5 MB96 2019-11-27 21:08:02
7 chap4.pdf 8.95 MB92 2018-05-28 23:41:39
8 chap5.pdf 4.04 MB103 2019-11-24 13:50:32
9 chap6.pdf 10.95 MB87 2019-12-12 15:45:54
10 chap7.pdf 3.17 MB83 2018-05-28 23:41:47
11 bibli.pdf 2.67 MB49 2018-05-28 23:41:49
12 appen.pdf 14.68 MB93 2022-02-07 16:21:41
13 biog.pdf 377.02 KB41 2018-05-28 23:41:54
ใช้เวลา
0.037802 วินาที

Subramanian, Sudharani
Title Contributor Type
Study of the effectiveness of a drama-based approach to teaching English in the Thai context
มหาวิทยาลัยพายัพ
Subramanian, Sudharani
Leather, Jonathan
วิทยานิพนธ์/Thesis
Leather, Jonathan
Title Creator Type and Date Create
Corrective feedback in Chinese EFL classroom interaction : provision, response, and interactional contexts
มหาวิทยาลัยพายัพ
Leather, Jonathan
Liu, Yan
วิทยานิพนธ์/Thesis
Reading problems of English major students enrolled in AE203 at Payap University
มหาวิทยาลัยพายัพ
Leather, Jonathan
Chonlada Yomchinda
วิทยานิพนธ์/Thesis
A design for a course to train Chinese English-major university students in dictionary use
มหาวิทยาลัยพายัพ
Leather, Jonathan
Zhang, Yinghui
วิทยานิพนธ์/Thesis
An exploration of perceptual English language learning styles among Wichai Wittaya secondary school students
มหาวิทยาลัยพายัพ
Leather, Jonathan
Simsek, Fatime
วิทยานิพนธ์/Thesis
Investigating the implementation of the learner-centered approach in China's new English curriculum
มหาวิทยาลัยพายัพ
Leather, Jonathan
Li, Sihong
วิทยานิพนธ์/Thesis
A case study of Tandem learning
มหาวิทยาลัยพายัพ
Leather, Jonathan
Landsburg, Cosmo Martin
วิทยานิพนธ์/Thesis
The impact of teacher's follow-up moves on the development of teacher-student interaction in a Chinese EFL classroom
มหาวิทยาลัยพายัพ
Leather, Jonathan
Chen, Xie
วิทยานิพนธ์/Thesis
Assessing the production of selected English complex codas by Thai university students
มหาวิทยาลัยพายัพ
Leather, Jonathan
Clark, Jason
วิทยานิพนธ์/Thesis
English interactional discourse patterns of Thai undergraduates in an information gap task
มหาวิทยาลัยพายัพ
Leather, Jonathan
Watinee Kwangyoo
วิทยานิพนธ์/Thesis
Causal attributions of Thai undergraduates studying English
มหาวิทยาลัยพายัพ
Leather, Jonathan
Sisson, Aaron
วิทยานิพนธ์/Thesis
Investigation the effect of an English immersion program on adult students' beliefs about language learning
มหาวิทยาลัยพายัพ
Leather, Jonathan
Lyon, Mark
วิทยานิพนธ์/Thesis
Study of the effectiveness of a drama-based approach to teaching English in the Thai context
มหาวิทยาลัยพายัพ
Leather, Jonathan
Subramanian, Sudharani
วิทยานิพนธ์/Thesis
Designing a curriculum framework in English for meditation instructors
มหาวิทยาลัยพายัพ
Leather, Jonathan
Burman, Samantha
วิทยานิพนธ์/Thesis
Evaluating the use of L1 in college English classrooms of China : a case study
มหาวิทยาลัยพายัพ
Leather, Jonathan
Ning, Zidan
วิทยานิพนธ์/Thesis
Designing a toolbox to foster learner autonomy
มหาวิทยาลัยพายัพ
Leather, Jonathan
Desharnais, Nadine Marie
วิทยานิพนธ์/Thesis
Designing a first-year English syllabus for B. TH. students in Myanmar
มหาวิทยาลัยพายัพ
Leather, Jonathan
Clean, Naw
วิทยานิพนธ์/Thesis
EFL learning difficulties of rural minority students in China : a case study of the Lisu in Yunnan
มหาวิทยาลัยพายัพ
Leather, Jonathan
Bai, Chongshun
วิทยานิพนธ์/Thesis
Evaluating the implementation of explicit grammatical instruction : Chiang Mai City schools
มหาวิทยาลัยพายัพ
Leather, Jonathan
Ashade, Bamidele Olubukola
วิทยานิพนธ์/Thesis
Negotiating a syllabus with mixed-L1 beginners in Thailand
มหาวิทยาลัยพายัพ
Leather, Jonathan
Pedersen, Erika
วิทยานิพนธ์/Thesis
Developing a collaborative approach to 'as needed' ESL support in an international school
มหาวิทยาลัยพายัพ
Leather, Jonathan
Hampton, Theresa D.
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of perseverant English language learners in socialist Myanmar
มหาวิทยาลัยพายัพ
Leather, Jonathan
Naw Ler Blute Po
วิทยานิพนธ์/Thesis
Investigating factors that motivate students' oral interaction in a communicative-language-teaching classroom
มหาวิทยาลัยพายัพ
Leather, Jonathan
Naw Klo Say Wah
วิทยานิพนธ์/Thesis
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 19
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 2,654
รวม 2,673 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 64,935 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 71 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 24 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 9 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 4 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 2 ครั้ง
มหาวิทยาลัยการกีฬาแห่งชาติ = 1 ครั้ง
รวม 65,046 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.132
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.48